Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@20:15:40 GMT

واکنش ارلینگ هالند به مقایسه شدن با مسی و رونالدو

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۲۳۰۱

واکنش ارلینگ هالند به مقایسه شدن با مسی و رونالدو

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند، می‌گوید فقط روی کار خود تمرکز کرده اما در عین حال هنوز با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی خیلی فاصله دارد.

به گزارش "ورزش سه"، از زمان انتقال ارلینگ هالند به دورتموند، این ستاره نروژی خود را در قامت یکی از آماده ترین ستاره های دنیای فوتبال به اثبات رسانده است. او در این فصل نیز عملکرد خیره کننده‌ای در ترکیب زنبورها ارائه داده و در 21 بازی بوندسلیگا 21 گل به ثمر رسانده است؛ همچنین می‌توان از هالند به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل حضور دورتموند در جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

همین نمایش‌های فوق العاده ارلینگ هالند باعث شده که بسیاری معتقد باشند که او در آینده جا پای ابر ستاره هایی نظیر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی خواهد گذاشت و به نوعی به همراه کیلیان امباپه یک دو قطبی دیگر را در دنیای فوتبال تشکیل خواهند داد.

 

 

 

 

با این حال خود هالند معتقد است که او هنوز فاصله زیادی با مسی و رونالدو دارد و در حال حاضر تنها به پیشرفت خود فکر می‌کند. او در مصاحبه ای با روزنامه نروژی Dagbladet گفت: " من فقط به خودم فکر می کنم که هر روز عملکردم بهتر شود. نیازی نیست در مورد مسی و رونالدو، احتمالاً بهترین بازیکنان تاریخ، صحبت کنم. من هنوز برای رسیدن به آنها به خیلی چیزها احتیاج دارم."

لیونل مسی کریستیانو رونالدو ارلینگ هالند بروسیا دورتموند یوونتوس بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی کریستیانو رونالدو ارلینگ هالند بروسیا دورتموند یوونتوس بارسلونا ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود

ستاره نروژی سیتی نمی تواند تیمش را مقابل برایتون همراهی کند. 

طرفداری | منچسترسیتی در دیدار روز پنجشنبه لیگ برتر مقابل برایتون،  ارلینگ هالند را در اختیار نخواهد داشت. هالند به دلیل مصدومیت عضلانی، بازی نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل چلسی را از دست داد و حالا حضورش در ورزشگاه آمکس هم منتفی شده است.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد که مصدومیت مهاجم 20 گله تیمش جدی نیست و او می‌تواند برای بازی یکشنبه مقابل ناتینگهام فارست به میدان برود. همچنین با بهبودی فیل فودن و جان استونز، اوضاع تیم برای این دو بازیکن که پیش‌تر با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کردند، بهتر شده است. 

ارلینگ برای فردا آماده نیست، اما دو بازیکن دیگر (فودن و استونز) آماده هستند. مشکل او جدی نیست، اما او نمی تواند در این بازی حاضر باشد. 

 ترکیب چرخشی بی معنی است

نمی‌دانم «ترکیب چرخشی» به چه معناست. هر بازیکنی سزاوار بازی کردن است. هر کسی ترکیب اصلی مورد علاقه خود را دارد، اما همه در تیم سهم خودشان را دارند. حالا سه یا چهار روز از آخرین بازی مقابل چلسی می‌گذرد و فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل است. 

 برایتونِ دزربی فوق العاده است

جدال با برایتون به خاطر سبک بازی ما یکی از سخت‌ترین بازی‌هاست. هر فصل بیشتر از قبل آنها را تحسین می کنم و هر فصل بازی کردن مقابل تیم دزربی دشوارتر می شود. آن ها مشکلات زیادی داشتند، بازیکنان مهمی مانند کولویل، کایسدو، مک آلیستر فروخته شدند. آن ها بازیکنان مهمی بودند. دزربی در برایتون عملکرد فوق العاده ای داشته است. 

 بارها در این وضعیت قرار داشته ایم

همه بازی های ما پرهیجان و مهم هستند، اما این بازی سرنوشت‌ساز است. حالا هر اشتباهی می تواند کار را برای ما پیچیده کند، اما خب همین که هست! خوشبختانه سال های اخیر بارها در چنین شرایطی حضور داشته ایم، بنابراین می‌دانیم هدفمان چیست. من خودم از حضور در چنین شرایطی لذت می برم اما در نوامبر و دسامبر همین گونه بود. مهم این است که بازیکنان بهترین عملکرد خودشان را داشته باشند چون من کسی نیستم که به زمین می رود. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی