Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@23:50:48 GMT

رییس پلیس فارس: ۵.۵ میلیون خودرو وارد استان فارس شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۲۵۳۰

رییس پلیس فارس: ۵.۵ میلیون خودرو وارد استان فارس شد

رییس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: از شروع طرح نوروزی پلیس، ۲۶ اسفندماه ۹۹ تا ظهر دوشنبه بیش از پنج میلیون و ۷۹۸ هزار و ۶۳۲ دستگاه خودرو از استان‌های همجوار وارد استان فارس شده است.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: مقایسه آمار تردد تعطیلات نوروز تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال که چهار میلیون و ۴۳۳ هزار و ۱۹۰ تردد خودرو ورودی به استان بوده نشان از رشد ۲۴ درصدی تردد‌های در نوروز ۱۴۰۰ دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: پرترددترین محور‌های استان فارس در نوروز امسال مسیر‌های شمالی فارس و جاده مرودشت به سمت شیراز بوده است.

رییس پلیس راه شمالی فارس در ادامه گفت: طرح ترافیکی پلیس ویژه ایام نوروز از ۲۶ اسفندماه ٩٩ آغاز شده و تا ١٥ فروردین ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

دهقانی با تاکید بر اینکه رانندگان باید رعایت مقررات رانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند، ابراز امیدواری کرد که شاهد نوروز کم حادثه‌ای در محور‌های فارس باشیم.

او همچنین یادآور شد: ورود پلاک‌های غیربومی به شهر‌های نارنجی و قرمز فارس شامل جریمه می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: استان فارس استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود

تین نیوز

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور از پیشرفت ۸۵ درصدی تولید قطار ملی تولید داخل کشور خبر داد و گفت: این قطار طی یکی، دو هفته آینده به صورت رسمی وارد خطوط حمل و نقل مترو خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، روح الله دهقانی فیروزآبادی با اعلام این خبر با بیان اینکه، پنج شرکت دانش بنیان با تشکیل یک کنسرسیوم در کنار جهاد دانشگاهی، وزارت صمت، وزارت کشور و شهرداری تهران این قطار ملی را طراحی کرده اند، اظهار کرد: این قطار ملی هفته گذشته همه آزمون های کیفی و استاندارهای ایرانی و اروپایی خود را با موفقیت گذراند.

دهقانی فیروزآبادی تاکید کرد: قطار ملی ایرانی اکنون آماده ورود به ایستگاه های مترو برای خدمات رسانی به شهروندان است.

وی با بیان اینکه اکنون ۸۵ درصد تولید قطار ملی تولید داخلی است، افزود: این قطار ظرف یکی دو هفته آینده به صورت رسمی وارد خطوط حمل و نقل مترو خواهد شد.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه این قطار طی هفته های آتی وارد چرخه خدمت رسانی به مردم می شود، اظهار امیدواری کرد که با تولید انبوه این قطار، درصد داخلی سازی آن به ۹۲ درصد افزایش یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سامانه جدید بارشی وارد فارس می‌شود
  • تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۳۱ فروردین / تردد روان در محورهای شمالی
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • سامانه جدید بارشی از جمعه وارد فارس می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • ارتقای کیفیت و استحکام بدنه خودرو مطالبه جدی پلیس در سال ۱۴۰۳ است