Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیله ده روسی وارد دنیای مربیگری شد.

به گزارش طرفداری، دنیله ده روسی، اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه رم با اعلام توییتر رسمی فدراسیون فوتبال ایتالیا به عنوان دستیار روبرتو مانچینی به تیم ملی ایتالیا برگشت و فدارسیون فوتبال ایتالیا هم به او خوشآمد گفت.

اخبار داغ 

برترین های قرن با شهاب عزیزی خادم: تابع نظر جمع هستم؛ پروژه منتخب قرن سبب توجه به سرمایه های فوتبال می شود دلخوری فغانی از صحبت های فیروز کریمی؛ با نام او یاد قهرمانی پاس در آسیا می افتم! اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت تنش در رختکن یوونتوس؛ آندره آ پیرلو خطر اخراج را حس می کند / ادعای لا استامپا غیر رسمی؛ ژابی آلونسو سرمربی جدید مونشن گلادباخ .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۲۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد

ساعتی پیش تمرین تیم فوتبال رم ایتالیا در شرایطی پیگیری شد که سردار آزمون پس از طی کردن دوران مصدومیت در جمع هم تیمی‌های خود حاضر شد.

رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده‌اند که آزمون در کنار سایر هم تیمی‌هایش تمرین کرده است. این بازیکن ایرانی پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ که در تعطیلات بین‌المللی ماه گذشته متحمل شده بود، حالا بهبود یافته است و انتظار می‌رود در روز‌های آینده یکی از گزینه‌های کادر فنی رم باشد.

تیم فوتبال رم در سری‌آ ایتالیا با ۵۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد. در صدر جدول اینتر با ۸۳ امتیاز جای گرفته است و میلان و یوونتوس نیز به ترتیب با ۶۹ و ۶۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • ده روسی: افتخار می‌کنم که هدایت بازیکنانی چون مانچینی و الشعراوی را برعهده دارم
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • کافو: دنیله ده روسی می‌تواند سر الکس فرگوسن رم باشد
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم در آستانه بازی با میلان / عکس
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • پایان روزهای تلخ سردار آزمون در رم
  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت