Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک راجرز، عضو ارشد جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا ضمن اذعان به توانمندی‌های نظامی چین، اظهار کرد: چین با سرعت باورنکردنی در زمینه نظامی در حال پیشرفت است.

وی با تاکید بر اینکه، نمی‌توانیم در میان ایران را نادیده بگیریم، گفت: ما نمی‌توانیم کشور‌هایی همچون ایران، کره شمالی و روسیه را نادیده بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایک راجرز تصریح کرد: موضوع مرتبط با این کشور‌ها اهمیت چندانی نسبت به چالشی که چین برای ما ایجاد کرده است، ندارد.

عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا ادامه داد: باید برای هم سطح شدن با چین و حرکت موازی با آن، هزینه‌های دفاعی خود را افزایش داده به نوسازی تجهیزات ارتش بپردازیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چین آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه در نشست خبری افزود: ۲۴ نفر از کارگران استان به‌طور همزمان با کارگران سایر استان‌ها به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شدند و از نزدیک از بیانات ایشان بهره‌مند می‌شوند.
وی با اشاره به برپایی جشنواره امتنان در استان، افزود: در قالب برپایی آیین اختتامیه این جشنواره از ۲۶ کارگر نمونه و برگزیدگان این جشنواره با حضور مسئولان استانی و کشوری تقدیر می‌شود.
اسلام خواه با بیان اینکه نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ در استان ۷،۴ درصد بود، افزود: تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان برای امسال هشت هزار و ۴۳۳ نفر است که ۴۰ درصد از این تعداد مربوط به دانش آموختگان دانشگاهی است.
مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان گفت: تعهد ایجاد اشتغال در سال گذشته، ایجاد ۱۳ هزار و ۵۱۵ شغل بود که در این مدت ۱۶ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شد که بر این اساس ۱۲۰ درصد از برنامه محقق شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • سفر کم سابقه هیات کره شمالی به تهران پس از 5 سال / معمار رابطه تجاری مسکو و پیونگ یانگ در تهران به دنبال چیست؟
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند