Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@18:36:16 GMT

دیلی مارکت و افتتاح 200 فروشگاه در 219 روز کاری

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۳۴۷۳

دیلی مارکت و افتتاح 200 فروشگاه در 219 روز کاری

دویستمین شعبه­ فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیلی مارکت با حضور حاج ایوب پایداری بنیانگذار گروه صنعتی میهن، مهندس ابوالفضل پایداری، مهندس علی پایداری، دکتر اسحاق قورچی بیگی مدیرعامل دیلی مارکت و جمعی از مدیران، همکاران و همراهان این مجموعه آغاز به کار کرد.

به گزارش برنا، دویستمین شعبه­ فروشگاه‌های زنجیره‌ای دیلی مارکت با حضور حاج ایوب پایداری بنیانگذار گروه صنعتی میهن، مهندس ابوالفضل پایداری، مهندس علی پایداری، دکتر اسحاق قورچی بیگی مدیرعامل دیلی مارکت و جمعی از مدیران، همکاران و همراهان این مجموعه آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با درایت مدیران و همت و تلاش پرسنل این مجموعه در سال 99 ، دیلی مارکت، رکوردهای بی نظیری را در صنعت خرده فروشی زنجیره­ای به یادگار گذاشت:

راه اندازی 9 منطقه­ی عملیاتی در 9 استان در سطح کشور فقط در طی 9 ماه افتتاح 200 فروشگاه در 219 روز کاری در 18 استان در سال اول تاسیس افتتاح 87 فروشگاه در 59 روز کاری  از 15 بهمن تا 29 اسفند ماه قرار گرفتن شرکت فروشگاه های زنجیره ای سرزمین خرید با برند دیلی مارکت در فهرست پرتخفیف ترین فروشگاه­های زنجیره ای در ایران راه اندازی و افتتاح 3 شعبه از نسل جدید فروشگاه های دیلی مارکت با نامMini   اشتغال زایی و استخدام 2000 نفر در دیلی مارکت

از جمله­ی این رکوردها می باشد.

مهم‌ترین عوامل کسب این موفقیت، دانش و تخصص این مجموعه، تلاش شبانه روزی تیم های کاری و استقبال فوق العاده هم میهنان و همراهی ارزشمند مصرف کنندگان است که الهام بخش رشد سریع فروشگاه‌های زنجیره ای تخفیفی دیلی مارکت شده  است.

بررسی های صورت گرفته در واحد تحقیقات بازار فروشگاه های دیلی مارکت حاکی بر این است که محصولات با کیفیت، به صرفه، ارزان و همیشه در دسترس، شرایط مناسب فروشگاهی، پایبندی به اصل اساسی احترام به مصرف کنندگان و مشتریان و تاکید و الزام بر رسالت "هم کیفیت هم تخفیف" موجب استقبال مردم و در نتیجه شتاب رشد مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای «دیلی مارکت» شده است.

به گزارش روابط عمومی مجموعه «دیلی مارکت»، تاکنون فروشگاه‌های زنجیره‌ای این مجموعه در نه منطقه عملیاتی در استان های تهران، خراسان، مازندران، گیلان، آذربایجان، اصفهان، خوزستان، فارس و همدان راه اندازی شده است و مناطق عملیاتی کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز در سه ماهه­ی اول سال 1400 راه اندازی خواهند شد.

این گزارش می‌افزاید: به زودی و با تلاش و همت همه جانبه، شعب جدید دیلی مارکت در سراسر ایران راه اندازی و فعالیت فراگیر آن جشن گرفته خواهد شد.

جهت اطلاع از آدرس شعب فروشگاه های تخفیفی دیلی مارکت می توانید از این لینک اقدام فرمایید:

آدرس فروشگاه های دیلی مارکت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دیلی مارکت فروشگاه های زنجیره ای دیلی مارکت راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۳۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر ۴ واحد داروخانه گیاهپزشکی در سامان

حجت الله رئیسی اظهار داشت: به منظور ارتقای سلامت جامعه و کاهش مصرف سموم و کودهای شیمیایی غیر استاندارد و همچنین اجرای سیاست های سازمانی، داروخانه های گیاهپزشکی شهرستان سامان بطور مستمر تحت نظارت و بازدید کارشناس حفظ نباتات و کارشناسان تنظیم بازار جهاد کشاورزی قرار دارد.

رئیسی خاطر نشان کرد: این بازدیدها با هدف نظارت بر عدم فروش سموم قاچاق و تقلبی، سموم تاریخ گذشته، تاریخ اعتبار پروانه بهره برداری، حضور مسئول فنی در فروشگاه و نحوه نگهداری سموم و با رعایت استانداردهای لازم در فروشگاه و ثبت اطلاعات در سامانه مانیتورینگ سموم انجام میشود. 

وی گفت: روند بازرسی و پایش فروشگاه­ های عرضه سموم نباتی در شهرستان بصورت مستمر ادامه دارد و چنانچه فروشگاهی دستورالعمل و ضوابط را رعایت نکنند ضمن صدور اخطار کتبی نسبت به پلمپ فروشگاه اقدام می شود.

بیشتر بخوانید

آغاز طرح خرید توافقی سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: از کشاورزان شهرستان سامان تقاضا می شود جهت جلوگیری از وارد آمدن صدمه به محصولات کشاورزی و آلودگی محیط زیست، سموم مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های مجاز و با فاکتور دریافت نمایند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی قادر به پیگیری از مبادی حقوقی و قانونی باشند. 

شایان ذکر است: در دو بخش مرکزی و زاینده رود شهرستان سامان ۲۰ فروشگاه‌ سم و کود در حال فعالیت می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید پسته از فروشگاه اینترنتی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • خرید انواع ویپ و پاد به صورت عمده و تکی با بهترین قیمت
  • نظارت بر ۴ واحد داروخانه گیاهپزشکی در سامان
  • (ویدیو) افشاگری فلاحت پیشه درباره پدرخوانده جبهه پایداری
  • مهلت استفاده از یارانه جدید تا چندم فروردین است؟
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند