Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@17:47:30 GMT

نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور در مسیر تصویب

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۳۷۲۷

آفتاب‌‌نیوز :

حسین گودرزی، دوم فروردین ماه، اظهار کرد: طرح قانونی نسخ قانون تغییر ساعت رسمی به مدت یک ساعت از اول فروردین تا اول مهرماه را با یک فوریت ثبت و با امضاء ۲۴ نماینده به هیئت رئیسه مجلس ارائه کردم.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح؛ قانون ماده واحده موضوع تغییر ساعت رسمی کشور در ۳۱ مرداد ۱۳۸۶ منسوخ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی با اشاره به تبصره این طرح، تصریح کرد: به هیئت وزیران اجازه داده می‌شود ساعت شروع کار ادارات، سازمان‌ها و مراکز تابعه را متناسب با فصل گرم سال در نواحی مختلف کشور حداکثر تا پایان شهریور ماه، یک ساعت زودتر تعیین کنند.

نماینده مردم دورود و ازنا گفت: این طرح قانونی در شهریور امسال با یک فوریت در سامانه طرح‌های اعلام وصول شده در نوبت بررسی در صحن مجلس است.

وی یادآور شد: نظیر این طرح را نماینده نجف‌آباد هم با امضای ۲۹ نماینده با فوریت عادی به ثبت رسانده که انتظار می‌رود یکی از این دو طرح در هفته‌های پیش رو و قبل از ماه مبارک رمضان در صحن مجلس به رای نمایندگان گذاشته شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ساعت رسمی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر شدید یک نماینده مجلس به وزیر کشور درباره گشت ارشاد

جلال محمودزاده نماینده مهاباد در تذکری شدید‌اللحن خطاب به وزیر کشور نوشت:

اخیراً شاهد برخورد‌های غیرمتعارف و غیرقانونی افرادی تحت عنوان حجاب‌بان یا گشت ارشاد در قالب طرح نور با بانوان و دختران دانشجو در سطح کشور هستیم که این امر باعث درگیری‌هایی بین مامورین گشت امنیت اخلاقی با بانوان در خیابان‌ها گردیده است، متاسفانه این برخورد‌ها با ادعای اجرای قانون صورت می‌گیرد این در حالی‌است که قانون عفاف و حجاب که بدلیل داشتن ایرادات قانونی، شکلی و شرعی بار‌ها توسط شورای نگهبان مورد ایراد قرار گرفته و هنوز هم نهایی نشده است لذا جناب وزیر سوال اینجاست که به استناد کدام قانون مامورین به خودشان اجازه می‌دهند که با این شیوه با بانوان برخورد کنند؟ جنابعالی به عنوان متولی امنیت کشور باید مجری قوانین باشید نه اینکه اجازه دهید بر خلاف ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی بانوان را با قهر و تهدید سوار بر خودرو‌های گشت نمایند!

تا کی می‌خواهید به این شیوه نادرست برخورد با مقوله حجاب ادامه دهید؟

منبع:هم میهن

دیگر خبرها

  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد
  • چرا معطلی تصویب لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم در مجلس به ضرر کشور است؟
  • ۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد
  • تذکر شدید یک نماینده مجلس به وزیر کشور درباره گشت ارشاد
  • تغییر ساعات کاری از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور فعلا منتفی شد
  • آمریکا لایحه‌ ای در ضدیت با چند کشور تصویب کرد
  • مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای در ضدیت با چند کشور تصویب کرد