Web Analytics Made Easy - Statcounter

چین از میزبانی مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا انصراف داد.

 جلسه سالانه اعضای کمیته ساحلی کنفدراسیون آسیا برگزار شد که در این جلسه موضوعات مختلفی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه نماینده چین با ارسال ایمیلی، از انصراف این کشور در مسابقات والیبال ساحلی بزرگسالان قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ به علت شیوع کرونا و محدودیت ها در این کشور خبر داد اما اطمینان داد که مشکلی برای برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در شهر شیامن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انصراف به دلیل شرایط سخت گیرانه دولت چین برای شیوع کرونا اعلام شده است. مسئولان چینی اعلام کرده اند که این کشور قوانین سختی از جمله قرنطینه ۱۴ روزه را اجرا خواهد کرد.

بنابراین کمیته ساحلی کنفدراسیون آسیا راهی جز انتخاب یک کشور دیگر برای این بازی ها ندارد و قرار است بار دیگر کنفدراسیون آسیا برای میزبانی این مسابقات فراخوان داده تا یک کشور به جای چین میزبان این مسابقات شود. /ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان مالزی مشخص شدند.

فراز شکری، حسین زنجانیان، طاها قابلی و فاطمه عباسی ۵ نماینده کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان خواهند بود.

محمود وفایی مدیر تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری در این خصو گفت: فرانک پرتوآذر با توجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی خواهند شد.

مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از تاریخ ۵ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خود را برگزار خواهند کرد.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا خردادماه به میزبانی کشور مالزی برگزار می شود.

کد خبر 6085593

دیگر خبرها

  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • ۲ معلم کردستانی عازم مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی