Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@23:24:20 GMT

طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در مشهد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۵۱۸۶

طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در مشهد آغاز شد

قدرتی گفت: در راستای اقدامات ویژه استقبال از بهار، طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی با افزایش تعداد و ساعت فعالیت اکیپ‌ های گشت سرای سبز زندگی و مراکز سرای مهر محقق خواهد شد.

«عقیل قدرتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تبریک سال نو با اشاره به آغاز طرح ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی همزمان با نوروز ۱۴۰۰، اظهار کرد: در راستای اقدامات ویژه استقبال از بهار، طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی با افزایش تعداد و ساعت فعالیت اکیپ‌ های گشت سرای سبز زندگی و مراکز سرای مهر محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری مشهد افزود: تعداد ۱۵ دستگاه خودرو ون و ۴۰ نفر نیرو به صورت شبانه روزی در سطح شهر و به ویژه در معابر اصلی و منتهی به حرم مطهر رضوی و محدوده‌ های مرکز شهر از نیمه دوم اسفندماه در راستای اجرای این طرح انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: زائرین و مجاورین می‌ توانند در صورت رویت افراد آسیب‌ دیده اجتماعی و افراد بی‌خانمان، کارتن‌ خواب و متکدی، از طریق خط ارتباطی ۱۳۷ همکاران ما و گشت‌ های سیار سطح شهر مطلع کرده تا در اسرع وقت نسبت به ساماندهی این افراد اقدامات لازم صورت گیرد.

 

قدرتی اظهارکرد: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری با افزایش خدمات کمی و کیفی در راستای ساماندهی افراد آسیب‌دیده در ایام تعطیلات می‌کوشد تا در تمامی روزهای سال، خدمات مطلوبی را به همه شهروندان شهر ارائه کند

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: نوروز ۱۴۰۰ آسیب دیدگان اجتماعی ساماندهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛سرهنگ عسگری معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان گفت: آگاهی قشر جوان و والدین با آسیب‌های اجتماعی از اهداف برگزاری این همایش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • ساماندهی محدوده پل میر بهاءالدین زنجان آغاز شد
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود