Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا  به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، سجاد انوشیروانی گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، باید در خصوص واردات کالاهایی که مشابه تولید داخلی دارند توجه ویژه ای گردد و با محقق شدن شعار سال از تولیدات باکیفیت داخل کشور که نتیجه دستان توانمند کارگران و مهندسین ایرانی است حمایت گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:برنامه ما در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، حمایت قوی‌تر از تولیدکنندگان ورزشی داخل استان در سال ۱۴۰۰ است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: توجه به توانمندی‌های داخلی و حمایت از کالاهای داخلی موجب رونق و شکوفایی اقتصادی می شود .

انوشیروانی با اشاره به برخی فعالیت‌های عمرانی این اداره کل در سال گذشته بیان کرد: اجرا و افتتاح هشت  پروژه ورزشی  با اعتباری بیش از 400 میلیارد ریال مهمترین اقدام عمرانی در استان بود.

وی اضافه کرد: سالن سرپوشیده دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی در مساحت هفت هزار و ۳۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۱ هزار و ۴۰۰ متر مربع و با اعتباری بیش از 250 میلیارد ریال بهترین نمونه بارز سالن‌ها در کشور و مهمترین پروژه افتتاحی  در سال گذشته بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد:در حال حاضر ۳۰ پروژه نیمه تمام در استان  وجود دارد که نیازمند بودجه برای پایان کار است و ۱۴ پروژه از این میان می‌تواند با کمک مالی دولت در سال 1400 به بهره برداری برسد.

برچسب‌ها فوتبال رونق تولید طرح های عمرانی استان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رونق تولید طرح های عمرانی فوتبال رونق تولید طرح های عمرانی استان اردبیل اخبار کنکور استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی صبح پنجشنبه در بازدید از این طرح افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) (بسیج سازندگی سپاه استان) در حال انجام است.

وی ادامه داد: این پروژه به طول ۸ کیلومتر و با لوله پلی اتیلنی اجرا می‌شود که از این مقدار ۵ کیلومتر اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یادآور شد: فاز اول این پروژه به طول ۶ کیلومتر طی چند ماه گذشته به اتمام رسیده که با بهره برداری از فاز دوم، جمعیتی افزون بر ۳ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

محمدی با اشاره به اینکه ایلام با پیشرفت ۷۶ درصدی پیشگام در پروژه‌های جهاد آبرسانی (طرحی برای رساندن آب به روستاهای بدون آب سالم بهداشتی و یا نیازمند بازنگری در تأسیسات آبرسانی) است، خاطرنشان ساخت: جهاد آبرسانی طرحی است برای رفع تشنگی روستاها که بر اساس آن در فاز اول، ۱۲۸ روستای استان ایلام از نعمت آب پایدار بهره‌مند می‌شوند..

لازم به ذکر است دهستان "ارمو" با جمعیت سه هزار نفر از دهستان‌های شهرستان دره شهر می‌باشد.

کد خبر 6081652

دیگر خبرها

  • همنشینی فناوری با تیک‌تیک ساعت‌ها
  • افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • دستور قطع شمع های پروژه بزرگراه یادگار امام در دوره قبل
  • وزیر ارتباطات: پرتاب ماهواره‌های سنگین‌ در راه است
  • رفع معارضین پروژه شاخه غربی پروژه یادگار امام(ره) در حال اتمام است + فیلم
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: بکارگیری معاون پرورشی در مدارس غیردولتی ضروری است