Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری  گفت: با اتمام کار تعمیرات اساسی مخزن ثقلی مارون ۲، امکان دریافت ۳۰ هزار بشکه نفت نمکی و شرایط بازگشت به تولید حداکثری مهیا شده است.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، پژمان قضائی پور ضمن اعلام این خبر بیان کرد: مخزن ائتلاف­‌کننده ثقلی نمکزدایی مارون۲ نقش بسیار مهمی در فرآورش نفت نمکی میدان های مارون۲ و آغاجاری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مخزن با گنجایش ۲۷ هزار مترمکعب، بزرگترین مخزن در حوزه عملیاتی شرکت آغاجاری است که پس از ۱۰ سال جهت تعمیر اساسی از سرویس خارج و مصادف با روز ملی شدن صنعت نفت با همت و تلاش مشترک مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب (اداره تعمیرات اساسی آغاجاری) و مجموعه­ های عملیاتی و فنی ی شرکت آغاجاری، تعمیرات اساسی آن به پایان رسید.

پژمان قضائی پور در ادامه یادآور شد: با روی سرویس آمدن این مخزن ثقلی، روزانه ۳۰ هزار بشکه نفت نمکی به تولید افزوده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌­برداری نفت و گاز آغاجاری در پایان ضمن اشاره به انجام تعمیرات اساسی کم سابقه و گسترده گفت: شرکت آغاجاری در سالی که سپری شد، با بهره­‌گیری از فرصت کاهش تکلیفی، اقدامات گسترده و مهمی را در راستای ایمن­‌سازی تأسیسات و خطوط لوله به سرانجام رسانده و اکنون از آمادگی کامل تولید حداکثری ایمن و پایدار برخوردار است.

 

 

برچسب هاشرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری میدان نفتی مارون (میدان مارون)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: میدان نفتی مارون میدان مارون آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو تعمیرات اساسی برداری نفت شرکت بهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، محمد محمدی اظهار کرد: پس از اینکه چاه مجتمع زرانگوش شهرستان بدره به عنوان عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور به عمق ۳۰۰ متر شناسایی شد از حدود یک ماه پیش به علت فرسودگی و اتمام عمر مفید از مدار بهره‌برداری خارج شد.

وی افزود: امروز جمعه با تلاش همکاران دفتر انرژی و سیستم‌های کنترل معاونت بهره برداری و توسعه آب و نیروهای بهره برداری شهرستان بدره پس از طراحی مجدد و جایگزینی تمام منصوبات قدیمی با افزایش دبی ۳۰ لیتر بر ثانیه در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خاطرنشان کرد: با بهره برداری مجدد از این چاه، مشکل تأمین آب روستاهای «چشمه شیرین»، «دول گلاب»، " «گله دار»، «زید»، «تلخاب»، «زرانگوش» و روستای آهنگران بخش هندمینی رفع شد.

محمدی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات عمرانی دانست و گفت: در این مدت آب این بخش از طریق تصفیه‌خانه آب دربند و آبرسانی سیار، تأمین می‌شد.

کد خبر 746607

دیگر خبرها

  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور
  • پیش بینی تنش آبی در بزرگترین دشت شالیزاری مازندران