Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ایلام ، مجتبی مهدیان اظهار کرد: در روز ۲۱ اسفند سال ۱۳۹۹ در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در حاشیه رودخانه سیمره و مفقود شدن راننده خودروی مذکور، بلافاصله اکیپ گشت برای بررسی و موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مأموران انتظامی اعزامی به محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به علت نامعلومی از جاده خارج و به داخل رودخانه سقوط کرده و راننده این خودرو نیز مفقود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان با اشاره به کشف جسد راننده خودرو توسط اهالی محلی در حاشیه رودخانه سیمره، ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد جسد کشف شده مربوط به راننده حادثه تصادف ۱۲ روز پیش خودروی پژو ۴۰۵ بوده است.

سرهنگ مهدیان با بیان اینکه جریان آب رودخانه جسد این جوان ۲۱ ساله را ۲ کیلومتر پایین‌تر از محل حادثه منتقل کرده بود، تصریح کرد: جسد این جوان برای بررسی‌های بیشتر، توسط عوامل امدادی به پزشکی قانونی منتقل شد

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سیمره هلیلان غرق شدن در سیمره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا + فیلم

سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو، موجب برخورد آن با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا شد. راننده بر اثر این حادثه مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • قتل جوان ۲۰ساله به‌خاطر جای پارک خودرو
  • سقوط خودروی پراید به رودخانه دهستان مصیر حادثه آفرید + فیلم
  • تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا + فیلم
  • جنایت وسط خیابان گاندی بعد از مشاجره؛ قتل یک زن با ۲۰ ضربه چاقو