Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتادوسومین دوره از جوایز انجمن نویسندگان آمریکا برگزار شد و «بورات ۲» و «زن جوان آینده‌دار» به ترتیب جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین فیلمنامه اورجینال را از آن خود کردند.

 فهرست برندگان هفتادوسومین دوره از جوایز انجمن نویسندگان آمریکا که هر ساله برای تجلیل از بهترین فیلمنامه‌های سینمایی یا تلویزیونی سال در بخش داستانی و غیرداستانی برگزار می‌شود، به دلیل شیوع کرونا در یک مراسم مجازی به میزبانی کال پن بازیگر ۴۳ ساله آمریکایی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بورات ۲ و زن جوان آینده‌دار که هر دو از نامزدهای جایزه اسکار در بخش بهترین فیلمنامه هستند، به عنوان بهترین فیلمنامه‌های سال انتخاب شدند؛ بورات ۲ که فیلمنامه آن را ساشا بارون کوهن ستاره و کارگردان فیلم با همکاری چند تن دیگر نوشته، جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را از آن خود کرد و جایزه بهترین فیلمنامه اورجینال هم به زن جوان آینده‌دار و امرالد فنل کارگردان و نویسنده این فیلم رسید.

نام امرالد فنل خارج از قامت کارگردانی و نویسندگی، این روزها با بازی نقش کامیلا پارکر- باولز سریال تاج در بخش بازیگری نیز حسابی برسرزبان‌ها افتاده، سریالی که جایزه بهترین فیلمنامه سریال درام این دوره از جوایز انجمن نویسندگان آمریکا را از آن خود کرد. 

از دیگر برگزیدگان بخش تلویزیونی می‌توان به سریال تد لاسو محصول اپل تی وی پلاس اشاره کرد که عنوان بهترین فیلمنامه سریال کمدی را دریافت کرد و در بخش سریال جدید هم برنده شد.

در این شاخه، فیلمنامه سریال گامبی وزیر محصول کمپانی نتفلیکس به قلم اسکات فرانک و آلن اسکات براساس رمانی از والتر تویس برنده جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی در بخش سریال بلند شد. جایزه بهترین قسمت از سریال‌های درام و کمدی نیز به ترتیب به اپیزود صورتی آتشین از سریال اوزارک و اپیزود کبیر از سریال کبیر اعطا شد.

جایزه بهترین فیلمنامه مستند این دوره از جایزه انجمن نویسندگان آمریکا هم به مستند مخالف به کارگردانی برایان فوگل با موضوع قتل بی‌رحمانه جمال خاشقچی، فعال مخالف حکومت عربستان، رسید.

جایزه انجمن نویسندگان آمریکا جایزه‌ای برای تجلیل از بهترین نویسندگی در حوزه فیلم، سریال و برنامه رادیویی می‌باشد که به دو بخش داستانی و غیرداستانی تقسیم‌ می‌شود. این جایزه از سال ۱۹۴۹ راه‌اندازی شد و برندگان آن هر ساله توسط انجمن نویسندگان شرقی و انجمن نویسندگان غربی آمریکا انتخاب می‌شوند. هفتادوسومین دوره جوایز انجمن نویسندگان آمریکا امسال به دلیل شیوع کرونا به ناچار به صورت مجازی و محدودتر از دوره‌های گذشته برگزار شد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جوایز انجمن نویسندگان آمریکا جایزه بهترین فیلمنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمضان بهترین فرصت برای جلب خشنودی خداوند است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا ضمن اینکه فرا رسیدن ماه رمضان و تقارن آن با نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت، بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت این ماه برای جلب خشنودی خداوند متعال و بخشیده شدن تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بدون‌تردید لحظه لحظه‌های ماه مبارک رمضان یک فرصت ارزشمند برای تکامل معنوی و کسب مغفرت از درگاه باری‌تعالی به شمار می‌رود، ادامه داد: باید به خاطر داشته باشیم که در محضر خدای متعال گناهکار هستیم و باید از این فرصت برای آمرزیده شدن حداکثر استفاده را کنیم.

امام جمعه نقده با اشاره به اینکه در روایات رسیده از اهل بیت(ع) تاکید شده است که لازم است در معنویت به بالاتر از خودمان و مسائل مادی به پایین‌تر از خودمان نگاه کنیم، اضافه کرد: در این صورت می‌توانیم به رشد و تعالی دست پیدا کیم.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را پشت‌سر گذاشته‌ایم، ادامه داد: ‌مورخان اسلامی نقل کرده‌اند که فردی از امام حسن(ع) در مورد سیاست سوال کرد و ایشان با نگاه توحیدی که داشتند سه مسئله عمل به حقوق‌الله به عبارتی ادای خواسته خداوند، توجه به حقوق زنده‌ها و ادای آن و در خدمت مردم بودن همچنین حقوق اموات و درگذشتگان و ذکر خیر در مورد آنها را متذکر شدند.

وی با بیان اینکه، در زیارت جامعه کبیره هم ائمه‌معصوم(ع) به عنوان سیاست‌مدارترین افراد معرفی شدند، گفت: اما متاسفانه امروز شاهد هستیم از سیاست به شکل حقه‌بازی تعبیر می‌شود و البته این نوع رویه بدون‌تردید روش شیطانی است.

دیگر خبرها

  • بهترین مینی سریال های شبکه HBO که حتما باید ببینید
  • عبدالله سیدران از دنیا رفت
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • عکس| گلزن استقلال جایزه جنجالی را گرفت!
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» در موزه سینما اضافه شد
  • رمضان بهترین فرصت برای جلب خشنودی خداوند است
  • اضافه شدن سه جایزه به غرفه«پوران درخشنده» در موزه سینما
  • سه جایزه به غرفه «پوران درخشنده» اضافه شد