Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید گودرزی این شب‌ها با اجرای «کودک شو» در شبکه نسیم دیده می‌شود.

او درباره اجرای این مسابقه و تجربه کار با کودکان گفت: «من از سال ۷۵ به واسطه علی عبدالعلی‌زاده با کار کودک آشنا شدم و اگر به خاطر داشته باشید پروژه‌ای با نام «دانی و من» را در ۵۸ قسمت تولید کردیم.»

او ادامه داد: «خدا را شکر مخاطب از این مجموعه در زمانی که پخش شد رضایت بالایی داشت و حتی ترانه‌هایی را که مختص کودک بود و ما در برنامه می‌خواندیم بزرگترها هم زمزمه می‌کردند و این برای‌مان جالب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

گودرزی در توضیح بیشتر عنوان کرد: «من به دلیل این برنامه‌ها با فضای کار کودک بیگانه نبودم و از طرفی هم سابقه‌ای در اجرا حتی به صورت محدود داشتم و در مسابقه‌هایی از قبیل «پنج ستاره» و یا برنامه‌های مناسبتی چون شب یلدا یا نوروز اجرا را تجربه کرده بودم.»

او که پیش از این درباره دلیل حضورش در «کودک شو» سخن نگفته بود بیان کرد: «زمانی که رضا نصیری کارگردان «کودک شو» با من تماس گرفت دیدم فرصت خوبی برای من است که هم با فضای کودک آشنا هستم و هم تجربه اجرا دارم به ویژه که «کودک شو» هم برنامه‌ای پرمخاطب است و چند سالی است روی آنتن می‌رود.»

این بازیگر درباره مقایسه‌هایی که ممکن است نسبت به حضور او و پژمان بازغی وجود داشته باشد، توضیح داد: «من از اواسط فصل به «کودک شو» اضافه شدم به هر حال این برنامه پیش از من شکل گرفته بود و پژمان بازغی چند فصل در این برنامه حضور داشت، زحمت کشیده بود و در برنامه به ثبات رسیده بود. قصد ما این نبود که بخواهیم این زحمات را پاک کنیم بلکه برعکس نمی‌خواستیم از آنها دور شویم.»

وی ادامه داد: «من سعی کردم در ارتباط با کودکان مسیر به همان شکل ادامه پیدا کند البته خودم حس می‌کنم کمی گرم‌تر اجرا کردم و شوخی‌های بیشتری داشتم، بازخورد خوبی هم از خانواده‌ها می‌گیرم.»

این بازیگر درباره اینکه داشتن فرزند چقدر می‌تواند برای اجرای برنامه مفید باشد، بیان کرد: «وقتی فرزند دارید از تجربیاتی برخوردار هستید که به اجرای فعلی شما هم کمک می‌کند ولی اینگونه نیست که مجری‌ای که فرزند ندارد نتواند در چنین برنامه‌ای اجرا کند. به نظرم این هم نوعی بازیگری است من نقش مجری را بازی می‌کنم تفاوت دیگری ندارد تنها تفاوتش آن است که در اثر نمایشی ما به دوربین نگاه نمی‌کنیم و اینجا به دوربین نگاه می‌کنیم.»

گودرزی در پایان درباره اینکه چه زمانی دوباره در سریال، بازی خواهد کرد، گفت: «به تازگی دو سریال داشتم همچنین منتظر اکران فیلم‌های سینمایی‌ام هستم. از طرف دیگر در قسمت‌هایی از سریال «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی بازی کرده‌ام که نقش خودم یعنی حمید گودرزی را به عنوان یک بازیگر دارم که نقش کوتاهی است.»

مسابقه «کودک شو» به کارگردانی رضا نصیری و با اجرای حمید گودرزی در نوروز ۱۴۰۰ شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

۵۸۲۵۹

کد خبر 1498086

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حمید گودرزی پژمان بازغی کودکان تلویزیون حمید گودرزی کودک شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۶۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟

تین نیوز

جمعی از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل علیرغم چندین سال مطالبه گری پیوسته انتقاد کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، این کارگران گفتند: تقریباً سه سال است که اجرای طرح طبقه بندی را مطالبه می کنیم؛ گویا شرکت واحد طرح را نوشته اما سر چارت طرح با شرکت توافق نداریم؛ اما از همه مهم تر اینکه، شهرداری با پرداخت بودجه برای اجرای طرح طبقه بندی در شرکت واحد موافقت نمی کند. استدلال شان این است که حقوق کارگران شرکت واحد بالاست و نمی توانیم بودجه برای طبقه بندی اختصاص بدهیم! در حالیکه اجرای طبقه بندی تکلیف روشن قانون کار است.

رانندگان شرکت واحد با بیان اینکه شهرداری می گویند طبقه بندی را اجرا کنید اما هزینه ریالی نداشته باشد، و چنین چیزی اصلاً ممکن نیست؛ افزودند: اجرای طبقه بندی حداقل ۷ تا ۱۰ درصد بودجه مازاد می خواهد و حاضر نیستند این اعتبار را تخصیص بدهند؛ این در حالیست که تایید طرح از وزارت کار گرفته شده حتی در مقطعی روی چند و چون اجرای آن توافق کردیم اما بازهم به جایی نرسیدیم.

به گفته این کارگران، مدیریت فعلی شهرداری تهران به هیچ وجه اجازه اجرای طرح طبقه بندی در شرکت واحد را نمی دهد و نمی گذارند با اجرای طرح، حقوق کارگران افزایش یابد.

اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در کارگاه های مشمول بالای ۵۰ نفر، تکلیف مواد ۴۸ تا ۵۰ قانون کار است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی