Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الله غلامی معاون استاندار اصفهان با بیان اینکه بر اساس مصوبات این جلسه مهلت ۷۲ ساعته برای خروج خودروهای غیر بومی از شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا اعلام شد، ابراز داشت: مسافرانی که در سه شهر گلپایگان، خوانسار و لنجان حضور دارند باید در این بازه زمانی این شهرها را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: کنترل ورود و خروج از این شهرها به شدت در حال انجام است و ورود خودروهای غیر بومی و خروج خودروهای بومی از این شهرستان ممنوع اعلام شده است.

لغو نماز جمعه در شهر‌های نارنجی و قرمز

او در ادامه با بیان اینکه روند فعالیت ادارات بعد از تعطیلات ایام عید در شهرستان‌های گلپایگان، خوانسار و لنجان مشخص شده است، ادامه داد: بر این اساس ادارات گلپایگان با یک سوم کارمندان و ادارات خوانسار و لنجان با دو سوم کارمندان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

غلامی با بیان اینکه ستاد‌های شهرستانی کنترل کرونا نیز در شهرستان‌های با وضعیت پرخطر شیوع کرونا تشکیل شده است، گفت: همچنین برگزاری نماز جمعه در سه شهرستان گلپایگان، لنجان و خوانسار تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام شده است.

وضعیت ۹ شهر استان در آستانه نارنجی شدن است

او با بیان اینکه با توجه به اعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و کاشان وضعیت شهرستان‌های کاشان، اردستان، نطنز، تیران و کرون، شاهین شهر، چادگان، شهرضا، فلاورجان و مبارکه در آستانه ورود به وضعیت نارنجی هستند، گفت: در این شهرستان‌ها نیز ستاد شهرستانی تشکیل خواهد شد تا این بیماری کنترل شود.

معاون استاندار اصفهان در خصوص وضعیت معابر استان اصفهان طی سه روز اخیر نیز ابراز داشت: حدود ۴۲ درصد وضعیت تردد ورودی‌ها به استان نسبت به سال گذشته بیشتر شده و این آمار نسبت به سال ۹۷ کاهش ۲۰ درصدی داشته است.

انتهای پیام/پ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی

صبح امروز، جمعه، ۳۱ فروردین‌ماه، چند ریزپرنده مشکوک در حریم هوایی اصفهان توسط پدافند هوایی این استان مورد انهدام پدافند هوایی قرار گرفت و هیچ‌گونه خسارتی به اماکن نظامی و غیرنظامی وارد نشد.

رسانه‌های غربی این واقعه را اقدامی از سوی رژیم صهیونیستی عنوان و در این زمینه اقدام به نشر اخبار و گزارش‌های کذب و غیرواقعی کردند. امیر سرتیپ میهن‌دوست، ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان پیرو اخبار منتشر شده درباره فعالیت پدافند هوایی در اصفهان اعلام کرد: صدای انفجار صبح امروز مربوط به شلیک پدافند هوایی به اشیاء مشکوک بوده و هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است. هم‌اکنون وضعیت نقاط مختلف شهر اصفهان در حالت عادی است و مردم نیز طبق روال همیشه، در حال زندگی عادی و عبور مرور در خیابان‌های سطح شهر هستند.

امروز بعد از نماز جمعه اصفهان نیز قرار است راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه و همچنین عملیات موفق وعده صادق از حد فاصل مصلی امام‌ خمینی(ره) تا خیابان فرایبورگ این شهر برگزار شود. 

پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان به حالت عادی برگشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اسرائیل اگر دست از پا خطا کند سخت‌تر و کوبنده‌تر تنبیه خواهد شد
  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از وعده صادق بعد از اقامه نماز جمعه در چرمهین + فیلم
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی