Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:53:33 GMT

۷۰ درصد نقاط حادثه‌خیز کشور ایمن‌سازی شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۶۷۹۱

۷۰ درصد نقاط حادثه‌خیز کشور ایمن‌سازی شد

داریوش امانی روز سه‌شنبه در حاشیه نشست شورای معاونان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بر اساس پروتکل تدوین شده بین سازمان راهداری و پلیس راه ، مسیرها و نقاط حادثه خیز دارای اولویت نخست شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: بر این مبنا ۲۵۰  اولویت اول شناسایی شد که ۷۰ درصد آن معادل ۲۰۰ نقطه سال گذشته ایمن سازی شد و ایمن سازی ۵۰ نقطه دیگر امسال در دستور کار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود: علاوه بر این ۳۲۰ نقطه دارای اولویت ۲ از نظر حادثه خیزی شناسایی شده که بخش زیادی از آنها ایمن سازی شدند تا شاهد کاهش سوانح رانندگی در جاده های برون شهری باشیم.

امانی گفت: طبق گزارش ارائه شده توسط راهداری همدان ۱۳ نقطه حادثه خیز استان همدان برطرف شده و ۱۰ مورد دیگر در سال جاری ایمن سازی می شود همچنین ایمن سازی پنج تقاطع و زیر گذر در دستور کار راهداری این استان است.

وی اظهار داشت: ارزش راه های کشور ۹۰۰ هزار میلیارد تومان است که بر اساس شاخص جهانی باید چهار تا ۶ درصد اعتبار هزینه شده برای ساخت هر کیلومتر راه برای نگهداری آن پیش بینی شود.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور اضافه کرد: با در نظر گرفتن این شاخص ۳۰ هزار میلیارد تومان برای نگهداری راه ها نیاز است که هم اینک پنج هزار میلیارد تومان برای این موضوع اختصاص یافته است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان وزارت راه و شهرسازی تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان وزارت راه و شهرسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان وزارت راه و شهرسازی تصادفات جاده ای اخبار کنکور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری

یاسر شکوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به دلیل گودبرداری غیراصولی، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحدهای خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان حادثه، ساختمان مذکور را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل شهرداری منطقه ۲، مأموران شرکت آب، برق، گاز و نیروی انتظامی دادند.

کد خبر 6087101

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل