Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: کارگاه اشتغال‌زایی با کمک فارغ التحصیلان دانشگاهی ایجاد کردیم که در آن مانتو‌های اسلامی طراحی شده و در حال تولید است و به زودی به بازار عرضه می‌شود.

حسین صمدی، معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به ارائه گزارشی از عملکرد جهادگران دانشجو در سال ۹۹ پرداخت و اظهار کرد: در سال گذشته مهمترین موضوع عملیات‌های جهادی مقابله با کرونا بود و به همین دلیل از ابتدای سال برنامه ریزی‌هایی برای این مهم اختصاص دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صمدی بیان کرد: جهادگران کارگاه تولید شیلد راه اندازی کردند که ۲۵۰۰ عدد شیلد در این کارگاه تولید و در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان توزیع شد.

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی به تولید ماسک به همت جهادگران دانشجو اشاره کرد و گفت: حدود ۴۰ نفر از دانشجویان جهادگر نیز به تولید و توزیع ماسک پرداختند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت اطلاع رسانی درباره شیوع کرونا به مردم، حدود ۲۵ عنوان نشریه‌ها و پوستر‌هایی با موضوع کرونا، علائم آن و نحوه جلوگیری از شیوع بیماری تولید و توزیع کردیم.

صمدی گفت: در حوزه تأمین مواد ضدعفونی کننده، دانشجویان توانستند بیش از ۱۰ هزار لیتر انواع محلول‌های ضدعفونی کننده را با کمک نهاد‌های حمایتی تهیه و بسته بندی کنند. این محلول‌های ضدعفونی کننده بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی از راه اندازی درمانگاه سیار به همت جهادگران قائن در سال ۹۹ خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت حضور بیماران در مراکز درمانی، این درمانگاه سیار راه اندازی شد.

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی افزود: در این درمانگاه سیار پزشکان را از بیمارستان‌ها که منشأ کرونا بود، دعوت کردیم که با امکاناتی که فراهم شده بود، به ویزیت بیماران بپردازند.

وی به خدمات عمرانی دانشجویان جهادگر اشاره کرد و گفت: در سال ۹۹ دانشجویان جهادگر قائنی توانستند منزل ۲۰ خانه نیازمندان را بازسازی کنند. برخی از این پروژه‌های عمرانی را با حمایت بنیاد علوی انجام شد.

صمدی ادامه داد: از دیگر اقدامات دانشجویان جهادگر توزیع ۱۸۰۰ بسته مواد غذایی بین خانواده‌های کم برخوردار بود که با حمایت بنیاد احسان صورت گرفت.

وی بیان کرد: علاوه بر آن در پویش‌های کمک مومنانه که برگزار شد، بیش از ۱۴۰ بسته مواد غذایی و ۵۳ بسته لوازم التحریر به همت جهادگران تهیه و توزیع شد. عمده این پویش‌ها به همت جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) برگزار شد.

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی خراسان جنوبی بیان کرد: با کمک فارغ التحصیلان در رشته‌های دوخت و طراحی لباس یک کارگاه اشتغال زایی خیاطی راه اندازی کردیم که در حال حاضر ۱۰ نفر از دانشجویان در آن مشغول به کار هستند.

وی افزود: در این کارگاه مانتو‌های اسلامی طراحی شده و در نمایشگاهی که به همین منظور برگزار شد، طرح‌های دانشجویان رونمایی شد و هر کدام که امتیاز بیشتری به دست آورد، در کارگاه به تولید انبوه می‌رسد.

صمدی خاطرنشان کرد: اکنون ۱۰ طرح از طرح‌های ارائه شده در این کارگاه در حال تولید است که به زودی به بازار عرضه می‌شود.

برچسب ها: صمدی ، کارگاه ، کار لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NhX

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: صمدی کارگاه کار دانشجویان جهادگر راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی به محیط داخل دانشگاه کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌های مختلف و تعامل با دانشجویان همکاری کنند.

زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی محیط داخل دانشگاه را کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌ها و تعامل با دانشجویان و جذب دانشجویان مختلف همکاری کنند.


وی افزود: همچنین تشکل‌های اسلامی تعامل و ارتباط خود را با سایر تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های اسلامی، کانون های علمی و فرهنگی همچنین کمک به پر کردن اوقات فراغت دانشجویان را داشته باشند.


وزیر علوم اضافه کرد: ۸۵ ساعت از اوقات فراغت دانشجویان در داخل دانشگاه می‌گذرد و باید برای این زمان برنامه داشته باشیم و همچنین بسیج دانشجویی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه و خوابگاه‌ها داشته باشد.


وی ادامه داد: رهبر انقلاب از بسیج دانشجویی انتظار دارد که اولین نقش خودش را در افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی در داخل دانشگاه رقم بزند و تعامل چهره به چهره با دانشجویان داشته باشد؛ و محیط داخل دانشگاه را یک محیط زیبایی که فکر زیبای بسیج و بسیجی درآن باشد، داشته باشیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • نواقص جایگاه‌های سوخت‌ غرب خراسان به زیر یک درصد رسیده است