Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-24@08:40:48 GMT

آخرین وضعیت پروژه خود را در سایت مسکن ملی ببینید

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۷۲۶۵

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی، متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که نسبت به واریز وجه اقدام کرده اند به پروژه های تعریف شده متصل و از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی شده است؛ این افراد می توانند وضعیت تخصیص پروژه خود را در سامانه اقدام ملی مشاهده کنند.

بالغ بر ۵۰۴ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن آغاز شده و اغلب پروژه ها در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع را مدتی قبل  محمود محمودزاده ـ معاون وزیر راه و شهرسازی ـ  اعلام کرد  و گفت که طبیعتا پروژه ها در مناطق مختلف وضعیت متفاوتی دارند؛ بعضی در مراحل اسکلت و دیوارچینی، برخی در حال آماده سازی زمین و تعدادی هم در مراحل فوندانسیون. اینکه بیان می شود بسیاری از پروژه ها هنوز شروع نشده یا حتی جانمایی نشده اطلاعات درستی نیست. ممکن است تعداد معدودی از پروژه ها به دلیل برخی مشکلات هنوز شروع نشده باشد اما کلیت طرح در وضعیت مناسبی قرار دارد.

از طرف دیگر کسانی که واریز وجه داشته اند می توانند با مراجعه به سایت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir از آخرین وضعیت پروژه خود مطلع شوند.

روز ۲۹ بهمن ماه گزارشی را درخصوص  بلاتکلیفی برخی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن  ارسال کردیم که در این زمینه روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی توضیحاتی ارایه و اعلام کرد حدود ۵۰۰ هزار واحد تامین زمین شده، ۲۸۰ هزار واحد تعریف شده و ۱۳۸ هزار نفر واریز وجه داشته اند که پروژه های تعریف شده به مراتب بیش از متقاضیانی است که وجه واریز کرده اند.

در این توضیحات آمده است: «واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن بر اساس قیمت تمام شده و با استفاده از آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی، احداث و به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد. در این طرح پس از بررسی شرایط متقاضیان و تایید شرایط مدنظر، حساب مسدودی برای آنها افتتاح و به متقاضیان اعلام می شود تا آورده اولیه خود را به آن حساب واریز کنند.

برچسب ها: مسکن ، مسکن ملی ، وزارت راه و شهرسازی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000NN4

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: مسکن مسکن ملی وزارت راه و شهرسازی اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ آئین برگزاری قرعه‌کشی برای واگذاری زمین به متقاضیان حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهر محمدآباد با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و متقاضیان واجد شرایط برگزار شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اصفهان گفت: دومین مرحله قرعه‌کشی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان جرقویه (شهر محمدآباد) برای اختصاص زمین به متقاضیان حائز شرایط برگزار شد.

محمدهادی فرازبخت با بیان اینکه با اجرای این مراسم زمین به ۱۰۱ نفر از متقاضیان شهر محمدآباد اختصاص یافت افزود: در مجموع بیش از ۸۰۰ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر اقدام به ثبت نام کردند که پس از بررسی و پالایش‌های لازم در حال حاضر افزون بر ۳۹۰ متقاضی حائز شرایط فعال هستند.


وی در خصوص تأمین اراضی مورد نیاز بیان کرد: در راستای تأمین زمین این طرح، ۲۱ هکتار زمین به محدوده شهری محمدآباد الحاق شد و تفاهم‌نامه با شهرداری در خصوص آماده‌سازی و ارائه نقشه تفکیکی مرحله یک در حال سپری شدن مراحل کمیسیون ماده ۵ است.

دیگر خبرها

  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • متروی بهارستان نیازمند ۴هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • ‌تأیید درخواست ۲۱۱۱ نفر متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است
  • مهمترین اقدامات انجام شده پروژه سایت نهضت ملی مسکن اشکذر
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن
  • ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است