Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:58:35 GMT

امباپه یا هالند؟ لوئیس سوارز پاسخ می دهد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۷۳۶۰

امباپه یا هالند؟ لوئیس سوارز پاسخ می دهد

لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید، ارلینگ هالند را به کیلیان امباپه ترجیح می دهد.

به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر کیلیان امباپه و ارلینگ هالند دو استعداد جذاب و شگفت انگیز دنیای فوتبال محسوب می شوند. آنها طی ماه‌های اخیر عملکرد فوق العاده ای در ترکیب تیم های پاری سن ژرمن و دورتموند از خود ارائه داده اند و به نظر می رسد که اگر همین روند را حفظ کنند در آینده می توان شاهد یک دو قطبی دیگر مانند مسی و رونالدو، بین این دو نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه ای اتلتیکومادرید، که اخیرا به رکورد 500 گل زده در دوران حرفه ای خود رسید، به سوالی در رابطه با این دو بازیکن جوان و فوق‌العاده پاسخ داده است؛ پرسشی که شاید در سال‌های آینده نیز بارها و بارها تکرار شود و آن چیزی نیست جز : "امباپه بهتر است یا هالند؟"

لوئیس سوارز در پاسخ به این سوال ابتدا به تمجید از ارلینگ هالند پرداخت و گفت: "او بازیکن بسیار بزرگی است و در سطحی تماشایی فوتبال بازی می کند. هالند همچنین از یک قدرت بدنی قابل تحسین برخوردار است. او یکی از بهترین شماره 9 های جهان است و می‌تواند یک دوره فوق‌العاده را رقم بزند.

 

 

 

 

هالند یا امباپه؟: " با اختلاف کمی هالند را انتخاب می کنم. با این حال باید گفت که امباپه نیز در سطح بسیار بالایی فوتبال بازی می کند."

 

لوئیس سوارز درباره بارسلونا: "من بازی های آنها را تماشا می کنم زیرا فوتبال نگاه کردن را دوست دارم. باشگاهی که مدتی از آن دفاع کردم را تحسین می کنم و از آنها سپاسگزار هستم. من تقریباً هر روز با لیونل مسی صحبت می‌کنم و درباره برخی بازی ها با هم حرف می زنیم. همه از علاقه من به آنها و کاری که برای شان انجام دادم آگاه هستند. همچنین برای چیزهایی که آنها به من اضافه کردند."

 

 

 

ارلینگ هالند لوئیس سوارز لیونل مسی بروسیا دورتموند پاری سن ژرمن کیلیان امباپه اتلتیکو مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارلینگ هالند لوئیس سوارز لیونل مسی بروسیا دورتموند پاری سن ژرمن کیلیان امباپه اتلتیکو مادرید بارسلونا ارلینگ هالند لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از اُ ژوگو؛ مارک لوئیس مونسترو در حالی که برای حضور در رقابت‌های کلن به آلمان سفر کرده بود جان خود را از دست داد.

اطلاعات دقیقی در این مورد در دست نیست، اما همسر وی این خبر را در فضای مجازی منتشر کرده است.

همسر این ورزشکار نوشت: مارک لوئیس در کلن درگذشت او عاشق کارش و در بهشت خود بود و کاری را که دوست داشت انجام می‌داد او مرد بسیار خوبی بود و هرگز به کسی آسیبی نرسانده بود.

جزئیات دیگری از دلیل مرگ وی در دست نیست.

دیگر خبرها

  • رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید
  • اتهام بزرگ به هالند و دی‌بروینه: ترسوها!
  • خوشحالی از حذف سیتی: تکرار سه‌گانه در خواب!
  • گواردیولا: چرا هالند و دی‌بروینه را تعویض کردم
  • شور و تعصب کافی نیست؛ این تیم باید به فوتبال فکر کند!
  • فاجعه؛ ارلینگ هالند و ثبت ۱۱ پاس صحیح در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • اگر از امباپه سوال کنید، جواب نمی‌دهم!
  • اولیور کان: پست هافبک برای کیمیش مناسب‌تر است؛ در آن زمان باید جذب ارلینگ هالند را در نظر می‌گرفتیم