Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@18:24:22 GMT

امنیت پایدار در شمال غرب کشور برقرار است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۸۶۴۳

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با تلاش نیرو‌های مسلح امنیت پایدار در منطقه شمالغرب برقرار است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 "امیر سرتیپ کیومرث حیدری" امروز (سه‌شنبه، ۳ فروردین)  در سفر به ارومیه گفت: با تلاش نیرو‌های مسلح مستقر در مرز‌های شمال غرب امنیت پایدار در این منطقه برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: ارتشیان و پاسداران انقلاب اسلامی دوشادوش یکدیگر همواره حافظ امنیت پایدار منطقه در مرز‌های شمال غرب هستند.

امیر حیدری هدف از سفر خود به آذربایجان‌غربی را تشریح کرد و گفت: بررسی و ارزیابی آمادگی دفاعی و رزمی یگان‌های مستقر در شمال غرب و بازدید از آمادگی بیمارستان ارتش در این منطقه هدف از سفر به این استان است.

او آمادگی رزمی و دفاعی یگان‌های ارتش مستقر در آذربایجان‌غربی را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: ارتش همیشه و در هر حال آماده دفاع از مرز‌ها و کیان‌جمهوری اسلامی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: فرمانده نیروی زمینی ارتش ، مرز ، آمادگی دفاعی ، سپاه پاسداران ، امیر حیدری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فرمانده نیروی زمینی ارتش مرز آمادگی دفاعی سپاه پاسداران امیر حیدری امنیت پایدار شمال غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح پنج شنبه در دیدار فرمانده مرزبانی استان بوشهر با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مرزبانان حافظان مرزهای ایران اسلامی هستند که با رشادت و شهامت همواره جان خود را فدای امنیت مردم می‌کنند.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه همه ما به عنوان مرزبانان عقیدتی یا مرزبانان جغرافیایی وظایف مهمی بر عهده داریم، افزود: آنقدر کار مرزبانی با ارزش است که امام سجاد (ع) بارها در حق آنان دعا کرده است.

وی با اشاره به اهمیت امنیت در مرزها و در کشور گفت: صلابت، اقتدار، امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون تلاش‌ها و جانفشانی‌های مرزبانان غیور و غیرتمند و حافظان امنیت است و شهدای بسیاری در راه برقراری این امنیت جان خود را فدا کردند که مردم ما قدر تلاش‌های این مرزبانان را می‌دانند.

وی ضمن تبریک انتصاب سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: با تعامل سازنده مرزبانی با مردم، مسئولان و سازمان‌ها هم امنیت مطلوب ایجاد و هم استیفای حقوق مرزنشینان فراهم شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر نیز در این دیدار گفت: ائمه جمعه به عنوان پدر معنوی مرزبانان در راستای خدمت صادقانه همکاران ما تلاش و همراهی می‌کنند.

سرهنگ عبدالله خسروی افزود: نیروی مرزبانی در کنار مرزنشینان برای مردم و امنیت آنان تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: معیشت مردم برای ما مهم است و مبارزه با قاچاق‌های سازمان یافته که چهره استان بوشهر و مردم شریف را خدشه‌دار می‌کند از برنامه‌های مرزبانی است.

کد خبر 6064128

دیگر خبرها

  • هآرتص: اسرائیل قصد تجزیه غزه را دارد
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از جزایر ایرانی خلیج فارس
  • اعتراف بزرگ انگلیس در جنگ با روسیه
  • بایدن ضعیف‌ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • بایدن ضعیف ترین فرمانده کل قوا در آمریکا
  • ژنرال انگلیسی: در جنگ با روسیه بیشتر از ۲ ماه دوام نمی آوریم
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • فرمانده ارشد ارتش: تلاش‌ پدافند هوایی موجب امنیت پایدار و مصون ماندن ایران در برابر نفوذ شده است
  • بازدید فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب از ایستگاه رادار تاکتیکی زرینه رود