Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگارعلی_ با ریزش قیمت ها در بازار خودرو در هفته های پایانی اسفند ماه گذشته خریداران به سمت این بازار بازگشتند و بازار خودرو در حالی در تعطیلات سال نو به سر می برد که خرید و فروش در این بازار کمی نسبت به هفته های گذشته بیشتر شده است؛ افزایش تقاضا در بازار خودرو موجب شد تا طی ۲۴ ساعت گذشته مسیر بازار خودرو تغییر کند و در حالی قیمت ها در بازار خودرو امروز افزایشی شده است که تا یکم و دوم فروردین ماه نیز مسیر بازار خودرو کاهشی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افزایش قیمت ها در اکثر مدل های خودرو مشهود است به طوری که در بین انواع خودروهای پراید مدل ۱۱۱ این خودرو از ۱۲۳ میلیون تومان در روزهای گذشته امروز با افزایش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و یا مدل ۱۳۱ آن از ۱۰۶ میلیون تومان در روزهای گذشته امروز به قیمت ۱۰۷ میلیون تومان رسیده است؛ در این میان اما پراید ۱۵۱ مسیر دیگری را در پیش گرفته است و قیمت این خودرو در این مدت ۱ میلیون تومان دیگر ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۰۶ میلیون تومان قیمت دارد.

انواع خودروهای گروه پژو نیز در این مدت گران شده اند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۱ میلیون تومانی امروز به قیمت ۱۸۶ میلیون تومان رسیده است و تیپ ۵ این خودرو نیز ۳ میلیون تومان گران شده است و امروز به قیمت ۲۴۷ میلیون تومان رسیده است و پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و این خودرو از ۳۸۵ میلیون تومان در روزهای گذشته امروز به قیمت ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است؛ در این میان پژو پارس سال هیچگونه نوسان قیمتی را در این مدت تجربه نکرده است و این خودرو در این مدت بر روی قیمت ۲۰۷ میلیون تومان ثابت مانده است.

در میان این افزایش قیمت ها خودروهای گروه سمند کماکان در حال پیمودن مسیر کاهشی هستند به طوری که سمند LX در این مدت ۱ میلیون تومان دیگر ارزان شده است و این خودرو امروز به قیمت ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است و مدل EF۷ آن نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۹۵ میلیون تومان قیمت دارد و در بین خودروهای گروه دنا مدل دنا پلاس توربو این گروه از ۳۳۰ میلیون تومان در روزهای گذشته امروز به قیمت ۳۴۰ میلیون تومان رسیده است و دنا معمولی نیز امروز ۲۵۰ میلیون تومان قیمت دارد و خودروهای گروه تیبا نیز در این مدت ثبات قیمت را تجربه کرده اند و تیبا ۲ و تیبا صندوقدار امروز به ترتیب ۱۲۶ و ۱۱۸ میلیون تومان قیمت خوردند.

در حالی که قیمت ها در بازار خودروهای داخلی در حال بالا رفتن است اما چشم انداز مثبت کاهش نرخ ارز موجب کاهش تقاضا در بازار خودروهای خارجی شده است که این امر بازار خودروهای مونتاژ و خارجی را وارد مسیر کاهشی کرده است؛ ریزش قیمت ها در بازار خودروهای خارجی به حدی است که پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ از ۹۲۰ میلیون تومان در روزهای گذشته امروز به قیمت ۸۷۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۹۸ این خودرو نیز امروز ۸۲۰ میلیون تومان قیمت دارد و یا سیتروئن سی ۳ نیز در حالی امروز ۸۴۰ میلیون تومان قیمت خورده است که این خودرو در روزهای گذشته به قیمت ۸۶۰ میلیون تومان معامله می شده است.

قیمت روز خودروها در جدول زیر آمده است:

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1498107

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خودرو خودروسازان بازار خودرو کاهش قیمت ها گرانی میلیون تومان رسیده میلیون تومان قیمت قیمت ها در بازار خودرو شده است و این خودرو بازار خودروهای نیز در این مدت خودروهای گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۵۰۸ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با دویست و بیست هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز بدون تغییر، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۶ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۵۱۷ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۹ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۵ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت+ جدول
  • قیمت خودرو امروز ۳ اردیبهشت +جدول
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید