Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@01:44:06 GMT

مخالفت وزارت گردشگری با دستور بازگشت ۷۲ ساعته

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۸۸۷۱

مخالفت وزارت گردشگری با دستور بازگشت ۷۲ ساعته

معاون وزیر گردشگری با اشاره به دستوالعملی مبنی بر اینکه برای بازگشت مسافرینی که از قبل به شهر‌های قرمز و نارنجی جدید سفر کرده اند، ۷۲ ساعت فرصت تعیین شده است، افزود: این دستورالعمل، مصوبه ستاد ملی مقابه با کرونا را ندارد و در ابتدای سال مقرر شد تا انتهای ایام نوروز ۱۴۰۰ به تعداد شهر‌های قرمز و نارنجی اضافه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"ولی تیموری" در گفتگو با ایسنا درباره مصوبه‌ای مبنی بر اینکه برای بازگشت مسافرینی که از قبل به شهر‌های قرمز و نارنجی جدید سفر کرده اند، ۷۲ ساعت فرصت تعیین شده، گفت: در ابتدای سال در ستاد ملی مقابله کرونا تصویب شد که سفر فقط به شهر‌های نارنجی و قرمز ممنوع باشد و اکنون سفر‌ها به سایر شهر‌ها در حال انجام است.

وی با یادآوری اینکه فعالان حوزه گردشگری سال سختی را پشت سر گذاشته اند، اظهار کرد: سفر‌ها موجب می‌شود که کسب و کار‌های حوزه گردشگری همچون کسب و کار‌های دیگر فعالیت خود را داشته باشند.

معاون وزیر گردشگری بیان کرد: با مدیریت صورت گرفته فعالیت‌های گردشگری با رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است و امروز در جاذبه‌های گردشگری کرمان شاهد رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط مردم و فعالان این حوزه بودیم.

وی بیان کرد: مردم در سفر‌های نوروزی فشار‌های اقتصادی، روحی، روانی و ... که در یک سال اخیر به دلیل شیوع کرونا بر آن‌ها وارد شده را تخلیه می‌کنند.

تیموری با اشاره به دستوالعملی مبنی بر اینکه برای بازگشت مسافرینی که از قبل به شهر‌های قرمز و نارنجی جدید سفر کرده اند، ۷۲ ساعت فرصت تعیین شده است، افزود: این دستورالعمل، مصوبه ستاد ملی مقابه با کرونا را ندارد و در ابتدای سال مقرر شد تا انتهای ایام نوروز ۱۴۰۰ به تعداد شهر‌های قرمز و نارنجی اضافه نشود.

وی ادامه داد: ما دغدغه‌های وزارت بهداشت را درک می‌کنیم و همکاری لازم را با آن‌ها داریم و مقرر بود دستورالعمل‌ها و پیشنهادات در جلسات ستاد ملی کرونا تصویب شود، اما اخیرا شاهد برخی تغییرات در تصمیمات وزارت بهداشت هستیم، ولی این دستورالعمل بی برنامگی و سردرگمی برای مردم به وجود آورده است.

معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی اضافه کرد: این موضوع را به وزارت بهداشت اعلام می‌کنیم با همان فرایند ابتدای سال مردم به سفر‌های خود ادامه دهند و بخش خصوصی و فعالان صنعت گردشگری همه تلاش خود را برای انجام کامل پروتکل‌های بهداشتی دارند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: وزارت گردشگری مسافران نوروزی شهر های قرمز و نارنجی ابتدای سال ستاد ملی سفر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، امیر کرم زاده دراین‌باره گفت: هم‌زمان با دور دوم سفر رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان و با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به درخواست‌های مردمی در این حوزه رسیدگی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان افزود: میثم آسوپا، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر به مدت سه روز در محل این اداره کل واقع در سمنان، شهرک غرب، بلوار فجر، بلوارنصر مستقر و پاسخگوی درخواست‌های مردم خواهد بود.

امیر کرم زاده گفت: شهروندان می‌توانند در روزهای ۲۹، ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادها و شکایات خود در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به محل مذکور مراجعه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896207

دیگر خبرها

  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • صدور هشدار قرمز؛ جنوب کرمان تخلیه شد!
  • صدور هشدار قرمز؛ دستور تخلیه سه روستای کرمان صادر شد
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • هشدار قرمز و نارنجی برای این استان‌ ها | سیلاب در راه است | هشدار به ساکنان نواحی جنوبی ؛ سدهای منطقه پر هستند! | ببینید
  • صدور هشدار قرمز/ استان‌های جنوبی آمادگی وقوع سیل را داشته باشند
  • اخراج سیلوا و سرپرست استقلال به‌دستور نکونام!
  • صدور هشدار هواشناسی نارنجی و قرمز در نقاط مختلف کرمان