Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@10:20:53 GMT

وحید امیری در اندیشه اثبات خود به اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۸۸۹۲

هافبک پرسپولیس با دوندگی های بی امان خود ثابت می کند که سن فقط یک عدد است.

بعد از آن جدایی نه چندان خوشایند از هواداران پرسپولیس، وحید امیری تمام اولویتش را بازگشت به سرخ ها دانست. هافبک پرسپولیس آن قدر دونده، خستگی ناپذیر و تکنیکی است که کمتر مربی دست رد به سینه او می زند. روحیه امیری حتی اجازه نداد یک فصل ناموفق در ترکیه آنچنان روی عملکردش تاثیر بگذارد و خیلی زود دوباره جای خودش را در ترکیب اصلی سرخپوشان پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنان که همه هواداران پرسپولیس محرومیت او از فینال آسیا را ناگوارتر از حکم جنجالی AFC برای آل کثیر دانستند. شاید اگر هافبک لر زبان سرخپوشان برابر اولسان حضور می داشت نتیجه طور دیگر رقم می خورد.

حالا وحید امیری که از پایه ثابت های تفکرات گل محمدی است، خودش را برای اردوی تیم ملی آماده می کند. او آنقدر برای تیمش مایه می گذارد که می شود از همین الان حدس زد دراگان اسکوچیچ حساب ویژه ای روی او باز کرده است. خصوصاً آن که برخلاف پرسپولیس، در تیم ملی مهاجمان دانه درشتی حضور دارند که دست رد به موقعیت های گلزنی که امیری خلق می کند، نمی زنند. با وجود 32 سال سن، وحید امیری از غالب بازیکنان لیگ ما بیشتر می دود و این مهم برابر تیم های فیزیکی و جنگنده ای مثل عراق می تواند عصای دست باشد.

اخبار داغ 

برترین های قرن با سعید آذری: پرویز قلیچ خانی برترین بازیکن قرن ما است؛ امیدوارم روزی در کشور از او استفاده کنیم رونمایی از کارت آیکان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران؛ نفر چهارم، مهدی مهدوی کیا اولین عکس قبل و بعد از کشته شدن دختران بوشهری / تعداد قربانیان به هفت تن رسید ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ 5 توپ جمع کنی که سرنوشت یک مسابقه فوتبال را تغییر دادند (دوبله اختصاصی) اشتباه فدراسیون فوتبال کامرون در ارسال ایمیل به بایرن مونیخ برای دعوت از چوپوموتینگ 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پرسپولیس بهتر از استقلال و شایسته قهرمانی است

آفتاب‌‌نیوز :

گئورگی گولسیانی پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ملوان بندر انزلی که به برتری یک بر صفر پرسپولیس انجامید، اظهار داشت: انتظار چنین بازی سختی را داشتیم. حریف کیفیت بالایی در ضدحملات داشت که می‌توانستیم آن را کنترل کنیم. موقعیت‌های گلزنی زیادی به دست آوردیم که خودم هم یکی را از دست دادم. در فوتبال شاید موقعیت‌ها را از دست بدهید یا تبدیل به گل کنید.

«تیمی فوق‌العاده هستیم و شایستگی قهرمانی را داریم.»، وی ضمن بیان این جمله درباره رقابت با استقلال برای قهرمانی لیگ برتر خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که به این هدف دست یابیم. استقلال تیم خوبی است و با این تیم برای قهرمانی لیگ رقابت می‌کنیم.

مدافع پرسپولیس با بیان اینکه همه امتیازات برای قهرمانی لیگ برتر حیاتی است، تصریح کرد: مطمئم که تیم بهتری هستیم و برای قهرمانی باید بیشترین امتیاز را بگیریم. ما و استقلال با نتیجه یک بر صفر پیروز می‌شویم و هر گلی که دریافت می‌کنیم، ممکن است در سرنوشت لیگ مؤثر باشد.

گولسیانی در مورد اینکه اعضای تیم ملوان معتقدند گل پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسیده است، گفت: این صحنه را درست ندیدم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان
  • فرهاد چیذری درگذشت
  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در ۲ گروه
  • برگزاری تمرین شنبه پرسپولیس در ۲ گروه
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از نکونام
  • گولسیانی: پرسپولیس بهتر از استقلال و شایسته قهرمانی است