Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@10:30:31 GMT

حجم کتاب های درسی برای کنکور تعیین تکلیف شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۹۱۵۵

حجم کتاب های درسی برای کنکور تعیین تکلیف شد

وزیر آموزش و پرورش گفت: حجم کتاب های درسی برای امتحانات تعیین و در سایت سازمان پژوهش و برنامه ریزی اعلام و برای کنکور نیز به سازمان سنجش اعلام شده و از سوی این سازمان اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش برنا؛محسن حاجی میرزایی در حاشیه نشست با شورای معاونین، مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، در نخستین نشست خود در سال جدید گفت: امسال بر اساس مجوز ستاد ملی کرونا، وضعیت حضوری و غیرحضوری بودن امتحانات تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  گفت: ارزشیابی از پیشرفت تحصیلی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید مطمئن شویم عمل آموزش با کیفیت انجام شده است.

وزیر آموزش و پرورش در این نشست گفت: فلسفه آموزش و پرورش ارتقای کیفیت یادگیری است و این هدف نباید در بستر مقدمات و تمهیدات در اذهان تغییر کند.

او تصریح کرد: باید حضور کارگزاران تعلیم و تربیت تأثیرگذار باشد و به افزایش آگاهی و توانمندی دانش آموزان منجر شود.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه ارزشیابی مستمر یک ضرورت انکارناپذیر است، گفت: ارزیابی باید مستمر انجام و نشست‌های کاری باید به یافته‌های جدید و طراحی‌های نوع ختم شود.

او گفت: در مدیریت اصل بر این است که برای حل مسئله آن را درک و تبیین کنیم و عملاً خود شخص با اندیشه و تدبر در آن وارد شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: بزرگ‌ترین شرافت انسانی در هستی، وظیفه سنگین پرورش انسان هاست که به ما متولیان تعلیم و تربیت واگذار شده است.

او افزود: بر اساس گزارش مدیرکل و معاونین و رؤسا، عملکرد استان در برخی شاخص‌ها برتر از میانگین کشور و بیانگر تلاش جمعی و خوب مجموعه آموزش و پرورش استان است.

حاجی میرزایی گفت: آنچه می‌ماند تابلویی از عملکرد شما برای نسل‌های آینده است و سعی کنید با محوریت تحول در تعلیم و تربیت فعالیت کنید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کنکور وزیر آموزش پرورش آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود

‌به گزارش خبرگزاری مهر، متن نامه غلامعباس ترکی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر عین اللهی

وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی با سلام و تحیت و آرزوی قبولی طاعات

در اخبار رسانه‌ها در روزهای اخیر آمده بود پدر و مادری جوان و شهرستانی کودک یکساله خود را به نام آراد در بیمارستان مفید تهران بستری کرده و در مجاورت بیمارستان درون خودرو بیتوته کرده بودند که در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن جان باختند. با توجه به اینکه این گونه اتفاقات ناگوار، علاوه بر مشکلاتی که برای بیماران و همراهان آنان به وجود می‌آورد موجب بدبینی مردم به نظام سلامت کشور شده و کاهش سرمایه‌های اجتماعی را در پی دارد و احتمال تکرار آن نیز دور از انتظار نیست؛ از همین روی شایسته است دستور فرمائید تدابیر زیر اتخاذ شود.

۱- تمامی مراکز درمانی دولتی و خصوصی در فرم‌های پذیرش بیماران بستری، وضعیت همراهان بیمار بستری را مشخص کنند. در مواردی که فاقد اقامتگاه هستند با استفاده از ظرفیت‌های موجود و عندالاقتضاء جلب مشارکت نهادهای حمایتی سازمان‌های مردم نهاد و خیرین تمهیدات لازم برای اسکان موقت و ایمن برای آنان را فراهم نمایند.

۲- در طرح‌های توسعه‌ای مراکز درمانی، بخش‌های همراه سرای بیماران ضرورتاً مورد پیش‌بینی قرار گیرد.

کد خبر 6062642 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • ارزیابی کالا‌های ورودی به کیش در انبار صاحبان کالا‌ها
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری
  • برنامه آموزش و پرورش برای استخدام ۷۲ هزار معلم جدید/امسال کتاب‌های پایه اول تغییر می‌کند
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم
  • وضعیت همراهان بیماران بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • وضعیت همراهان بیمار بستری در مراکز درمانی تعیین تکلیف شود
  • ۴۷ هزار واحد صنفی فعال در چهارمحال و بختیاری