Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-24@13:59:22 GMT

نصب بیش از ۵۰ اِلمان شهری به مناسبت نوروز

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۹۳۸۱

نصب بیش از ۵۰ اِلمان شهری به مناسبت نوروز

جام جم آنلاین کرمانشاه، احسان احمدی نصر با اشاره به جلسه کمیته زیباسازی افزود: تمامی اقدامات انجام شده در زمینه زیباسازی فضای شهری به منظور کاهش دل آزردگی مردم که حاصل از بیماری کرونا است، صورت گرفته است.

 

رئیس کمیسیون زیباسازی شهرداری کرمانشاه با اشاره به نصب چندین مبلمان شهری در شهر کرمانشاه گفت: بیش از ۵۰ اِلمان شهری در شهر کرمانشاه نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه گهواره تمدن و سینه ستبر ایران اسلامی است، ادامه داد: در سال جاری زیباسازی شهر کرمانشاه متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، به طوری که این شهر هم اکنون به شهر بوم و رنگ تبدیل شده است.

 

دکتر احمدی نصر تصریح کرد: برای میزبانی از نوروز ۱۴۰۰ کف پیاده‌راه‌های اصلی و کف پیاده‌راه‌های کنار پارک‌ها رنگ آمیزی و نورپردازی‌های سطح شهر کرمانشاه انجام شد.

 

رئیس کمیسیون زیباسازی شهرداری کرمانشاه افزود: اقدامات انجام شده از جمله نصب اِلمان‌های شهری گذرا بوده و سبب تجمع مردم نمی‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها نهاد عمومی غیردولتی هستند، گفت: تمامی خدمات شهری انجام شده از محل مشارکت‌های مردمی است، لذا هیچ فردی نباید به اِلمان‌های شهری آسیب برساند.

 

دکتر احمدی نصر از مردم خواست تا در صورت رؤیت هرگونه آسیب‌رسانی به مبلمان، اِلمان و فضاسازی شهری با شماره ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهرداری کرمانشاه زیبا سازی شهر کرمانشاه ا لمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۹۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ امجدیان گفت: در استان کرمانشاه ۲۷ نقطه حادثه خیز وجود دارد که ۱۲ نقطه آن در شهر کرمانشاه است.

جانشین پلیس راهور استان کرمانشاه افزود: بی توجهی عابران پیاده بیشترین علت مرگ و میر در تصادفات درون شهری کرمانشاه بوده است.

وی همچنین مجموع جانباختگان حوادث ترافیکی سال گذشته در استان را  ۱۳۳ نفر عنوان کرد و افزود: این آمار نسبت به مشابه سال گذشته  ۱۶ درصد رشد داشته است.

دیگر خبرها

  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته