Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-19@01:35:36 GMT

دستگیری عاملان نزاع مسلحانه

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۸۹۳۸۲

دستگیری عاملان نزاع مسلحانه

جام جم آنلاین کرمانشاه،سرهنگ "عنایت فلاحی" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد درگیری دسته جمعی در شهر کنگاور، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.


وی افزود: ماموران پس از حضور ضمن پایان دادن به درگیری که در آن تیراندازی هم شده بود 11 نفر از عوامل اصلی نزاع را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.


سرهنگ فلاحی با اشاره به کشف سلاح مورد استفاده تصریح کرد: در این درگیری 2 نفر هم زخمی و با انتقال به بیمارستان تحت درمان و مداوا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس شهرستان کنگاور در پایان ضمن اشاره به برخورد بدون گذشت پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی، از معرفی هر 11 فرد دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کنگاور کرمانشاه نزاع مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد

سرهنگ موسی بهاری فرمانده انتظامی بوکان گفت: با دریافت خبری مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و تیراندازی منجر به مصدومیت شهروندی در یکی از روستا‌های شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طبق بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که هر دو همسایه باغ هم هستند، در محل خانه‌باغ درگیر شده و یکی از آنها اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری کرده که منجر به مصدومیت یک نفر شده است.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به اینکه علت درگیری اختلاف شخصی بوده است، ادامه داد: ضارب که مردی ۶۰ ساله بوده، دستگیر شده و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است.

سرهنگ بهاری گفت: مصدوم نیز تحت درمان پزشکی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • دستگیری عاملان قتل مرد همسایه به‌دلیل پمپ ساختمان
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف برنج تقلبی در بابل
  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عامل تیراندازی در گرمسار
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد