Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت: پرتاب اوت‌های نادر محمدی وحشتناک است و برای تیمی که در آن بازی می‌کند یک نعمت است.

علی علیزاده معاون فنی باشگاه مس رفسنجان در گفت‌وگو با میزان، درخصوص تمدید قرارداد محمد ربیعی با مس رفسنجان اظهار داشت: همزمان با مراسم تولد ربیعی، قرارداد او را تمدید کردیم. برای تیم برنامه تعیین کرده‌ایم و با حضور محمد ربیعی به این برنامه‌ها نزدیک‌تر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه امسال به بقا در لیگ برتر فکر می‌کنیم. سال دوم رتبه برتر و سال سوم جزو پنج تیم؛ اگر ممکن باشد کسب سهمیه لیگ قهرمان آسیا است. نگاهی که داریم عقلانی است و احساسی نباید فکر کرد.

وی افزود: همزمان با برگزاری لیگ برتر، به تقویت امکانات و آکادمی هم تیم مس رفسنجان هم هستیم. برای مثال آکادمی خوبی راه‌اندازی شده تا در سال‌های بعد بازیکنان بومی و استعدادها را به فوتبال ایران معرفی کنیم. در این میان اگر بازیکنی به تیم ما کمک کند و مورد تایید سرمربی باشد با او قرارداد همکاری امضا می‌کنیم. تیم ما دنبال خرید ستاره نیست و دنبال اجرای برنامه‌های خودش است.

معاون فنی مس رفسنجان گفت: درباره خرید بازیکنان جدید در یکی دو پست دنبال جذب بازیکن هستیم؛ اگر خدا بخواهد بعد از قطعی شدن به صورت رسمی اعلام می‌کنیم. باید دید در این یکی دو روز پایانی شرایط چطور پیش می‌رود؛ البته در حال حاضر بازیکنان خیلی خوبی داریم و تیم بسیار با شخصیتی هستیم.

علیزاده در پاسخ به اینکه پرتاب اوت‌های نادر محمدی را چطور ارزیابی می‌کند، تاکید کرد: پرتاب اوت‌های نادر محمدی وحشتناک است و برای تیمی که در آن بازی می‌کند یک نعمت است. با اینکه دلم می‌خواهد فقط از این بازیکن تمجید کنم؛ ولی یک مورد است که می‌خواهم به او بگویم. نقطه فرودهای اوتش را باید مشخص کند. زمانی که بازی می‌کردم، چون نقطه فرود اوت‌هایم مشخص بود. مرحوم انصاریان، پیروز قربانی و امیرحسین صادقی به خوبی از این توپ‌ها استفاده می‌کردند. در آخر باید بگویم نادر محمدی یک پدیده است و در حال حاضر اوت‌های پیکان شبیه ضربات ایستگاهی شده و این خیلی خوب است. هر تیمی بتواند از این موقعیت استفاده می‌کند.

معاون فنی مس رفسنجان در خصوص اینکه آیا در میان بازیکنان مس، بازیکنی هست که پرتاب اوت قوی داشته باشد، عنوان کرد: فعلا که چنین بازیکنی نیست. باید تلاش کنیم در آینده اوت‌انداز برای مس رفسنجان تربیت کنیم که شبیه خودم باشد!

بیشتر بخوانید: دلیل تلاش انصاری برای جدایی از پرسپولیس مشخص شد

انتهای پیام/

برچسب ها: مس رفسنجان علی علیزاده

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مس رفسنجان مس رفسنجان علی علیزاده مس رفسنجان نادر محمدی پرتاب اوت معاون فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند

رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران، گفت: اپراتور ارتباطی که به دنبال مخفی کردن کیفیت نامطلوب سرویس اینترنتی خود به بهانه استفاده از مودم‌های تولید داخل است، در واقع به دنبال خرید کالاهای ارزان‌قیمت خارجی آنهم از نوع دست دوم و بنجل چینی است.   مهندس حسین ریاضی، رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران در واکنش به «اظهارات مدیر ارشد یک اپراتور اینترنتی مبنی بر اینکه به اجبار دولت از مودم بی‌کیفیت داخلی استفاده می‌کنیم» در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا اظهار داشت: همانطور که مستحضرید کیفیت ارائه سرویس توسط یک اپراتور ارتباطی، مجموعه ای از مشخصات فنی و امکانات فنی است که شامل بخش های هسته تجهیزات، انتقال آن و ترمینال است. اینکه یک اپراتور مدعی شود که به دلیل استفاده از ترمینال خاصی دچار اختلال شده مستلزم این است که از کیفیت شبکه خود مطمئن باشد و بداند که یک ترمینال دیگر، کیفیت ارائه سرویس آن اپراتور را بالاتر می برد.   ریاضی خاطرنشان کرد: صحبت ایشان پیرامون فیبرنوری و برای مشترکان است و باید ببینیم این اپراتور تا چه میزان تجربه ارائه سرویس در حوزه فیبرنوری را دارد؛ چراکه این اپراتور در این زمینه تجربه بالایی ندارد، اما سندیکای صنعت مخابرات ایران آماده است تا هر جایی که اپراتوری مدعی شد که کیفیت ارائه سرویس به دلیل استفاده از مودم شرکت خاصی از عضو سندیکا دچار مشکل شده است، عملیات تست و ارزیابی را برای کل شبکه این اپراتور انجام دهد تا عدم کیفیت سرویس های ارتباطی خود را با این بهانه مخفی نکنند و در تلاشیم تا بهترین ارزیابی را با کارشناسان این اپراتور داشته باشیم تا حقیقت را بیابیم.   رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران ادامه داد: اینکه دولت اجبار کرده این اپراتور از شرکت خاصی مودم خریداری کند حرف درستی نیست، البته که دولت دغدغه تولید و اشتغال و بومی سازی تکنولوژی را دارد و شکی نیست که این درخواست مردم است، اما نه به قیمت ارائه سرویس بی‌کیفیت به مشترکین که اپراتوری مجبور باشد از مودم تولید داخل استفاده کند؛ چراکه با همراهی دولت در این جهت گام برمی‌داریم که کیفیت ارائه سرویس به مردم دچار اشکال نشود.   ریاضی تاکید کرد: در جلسه ای که از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و وزارت صمت، سندیکای صنعت مخابرات و اپراتورها حضور داشتند، اپراتورها موافقت نامه ای را امضا کردند که در وهله اول 20 درصد از نیاز توسعه از سمت تولیدکنندگان داخلی تامین شود و مابقی به شرط اینکه به درستی پیش رود و کیفیت مدنظر قرار گیرد، خریدهای خارجی انجام شود. بارها تذکر دادیم که اپراتورهای طرفدار خرید خارجی از خرید کالاهای دست دوم و بنجل چینی خودداری کنند، اما به دلیل اینکه این کالاها را ارزان تر تمام کنند با این ادعاها به دنبال اینگونه خریدهای خارجی هستند و تولید داخل را زیر سوال می‌برند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان در ارتفاعات کوه های سرچشمه پیدا شد
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • کشف جسد یک دانشجو در ارتفاعات سرچشمه
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند