Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@12:21:47 GMT

آغاز ثبت نام داوطلبان دريافت واکسن «فخرا»

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۰۸۰۹

آغاز ثبت نام داوطلبان دريافت واکسن «فخرا»

خبرگزاری آریا- سخنگوی پروژه واکسن «فخرا» از آغاز ثبت نام داوطلبان دریافت این واکسن خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، دکتر رضا اله ورن درباره این مطلب افزود: تمامی هموطنانی که تمایل به دریافت واکسن کرونای فخرا را دارند، می‌توانند با مراجعه به بخش ثبت‌نام تارنمای «fakhravac.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir» به عنوان داوطلب اعلام آمادگی نمایند.
دکتر رضا اله ورن تصریح کرد: کلیه افراد سالم بین 18 تا 55 سال می‌توانند در این طرح ملی ثبت نام و پس از سیر مراحل آزمایشات و معاینات پزشکی، در صورت تأیید، واکسن دریافت نمایند.
سخنگوی پروژه واکسن فخرا همچنین گفت: امید است با تلاش و همت متخصصان و دانشمندان "سپند" و مشارکت جمعی هموطنان ارجمند، هرچه زودتر بتوانیم فاز‌های اول و دوم کارآزمایی بالینی واکسن "فخرا" را با موفقیت پشت سر گذاشته و از این طریق گام بلندی در جهت ریشه کنی بیماری منحوس کرونا برداشته شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: داوطلبان واکسن فخرا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد

بلوکی مقدم رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قاینات گفت: واکسیناسیون طیور بومی با هدف افزایش سطح ایمنی بر علیه بیماری نیوکاسل و کاهش احتمال ابتلا در پرندگان روستایی و بالتبع کاهش میزان انتقال آن به طیور صنعتی در مناطق شهری و روستایی به خصوص مناطق با تراکم واحد صنعتی صورت می‌گیرد.

او افزود: به همین منظور کارشناسان واحد طیور شبکه اقدام به توزیع ۶ هزار دز واکسن آشامیدنی طیور بومی کرده است.

بلوکی مقدم اظهار کرد: این میزان واکسن، جهت ایمنی ۶ هزار قطعه طیور بومی که از سوی شهروندان در شهر قاین و حومه پروش داده می‌شود توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۶ هزار دز واکسن نیوکاسل توزیع شد
  • سیاست اسلام‌آباد در پیشبرد پروژه گازی با ایران روشن است
  • سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در هرمزگان
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • سوال مسابقه روز هفدهم «زندگی با آیه‌ها» در سیستان و بلوچستان
  • ​یکی از املاک گروه امیرمنصور آریا برای دریافت معوقات مالیاتی‌اش به مزایده گذاشته شد
  • آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • اروپا پروژه ۱۲۰ میلیون دلاری کشف «ذرات شبح» را آغاز کرد
  • بیانیه نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز دهمین سال مقاومت