Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@21:33:41 GMT

افزایش ۱۹۱ درصدی ورود خودرو به گلستان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۱۳۵۳

افزایش ۱۹۱ درصدی ورود خودرو به گلستان

مهدی میقانی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشترین تردد ثبت شده در هشت روز گذشته در مسیر گرگان به علی‌آباد کتول با ۲۴۵ هزار و ۵۱۷ مورد ثبت شده که بطور متوسط روزانه ۳۰ هزار و ۶۸۹ تردد بود.

میقانی اضافه کرد: بیشترین اوج ترافیک مربوط به بازه زمانی ساعت ۱۵ تا ۱۶ و سرعت متوسط ثبت شده در جاده‌های گلستان ۷۸ کیلومتر در ساعت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از ۲۵ اسفند ماه تا روز گذشته  افزون بر ۷۶ هزار و ۱۴۹ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان جابه‌جا شدند که سهم حمل و نقل ریلی در این مدت پنج هزار و ۶۰۴ مسافر ورودی و ۴ هزار و ۲۴۱ مسافر خروجی بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به این که از ۱۲ فروردین ماه اولین پرواز گرگان - اکتائو از فرودگاه گرگان انجام خواهد شد، بیان داشت: در مدت اجرای هشت روز گذشته و با آغاز طرح نوروزی، هزار و ۶۸۵ نفر با استفاده از هواپیما از استان خارج و ۲ هزار و ۲۱۰ نفر وارد گلستان شدند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گرگان گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گرگان گلستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گرگان گلستان اخبار کنکور حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار 

مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت: در سال گذشته تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار ۳۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، لطف‌الله بابایی ظهر امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار با بیان اینکه در سال گذشته ۹۲۲۱۶ نفر مسافر از مرز بیله‌سوار تردد داشته‌اند، اظهار کرد: نسبت به‌مدت مشابه سال قبل که ۶۹۷۸۱ نفر مسافر تردد کرده‌بودند، رشد ۳۲ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۲۲۲۳ نفر مسافر ایرانی و ۸۹۹۹۳ نفر نیز مسافر خارجی است، افزود: مسافران ایرانی به‌صورت پیاده و مسافران خارجی نیز با اتوبوس تردد کرده‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار در مدت یاد شده مسافران ورودی ایرانی را ۲۱۹۸ نفر و مسافران خروجی ایرانی را ۲۵ نفر برشمرد و بیان داشت: در این مدت ۴۳۲۲۰ نفر مسافر خارجی وارد مرز شده و ۴۶۷۷۳ نفر مسافر خارجی از مرز بیله‌سوار خارج شده‌اند.

بابایی تصریح کرد: در سال گذشته افزایش ۴۶ درصدی را در ورودی مسافران خارجی و ۲۹ درصدی را در خروجی مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار شاهد هستیم.

وی از تردد ۱۳۴۸۹۹ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی از مرز بیله‌سوار در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۷۳۵۶۰ دستگاه وارد و ۶۲۳۳۹ دستگاه نیز از مرز خارج شده‌است.

مدیر پایانه مرزی بیله‌سوار در مدت یاد شده به تردد ۱۳۲۵۱۳ دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار اشاره کرد و ادامه‌داد: در این مدت ۲۳۸۶ دستگاه اتوبوس از مرز تردد کرده است.

بابایی گفت: نسبت به‌مدت مشابه سال قبل که ۱۹۷۹ دستگاه اتوبوس از مرز تردد کرده بود، افزایش ۲۰ درصدی را شاهد هستیم.

کد خبر 744886

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌های هوشمند مجهزند
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار
  • افزایش ۳۰ درصدی جرایم سایبری در گلستان/کاربران فضای مجازی مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • ابلاغ بودجه شهرداری گرگان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به پارسال
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار 
  • ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان برای بررسی راهکارهای قانونی کاهش هزینه ساخت مسکن در استان
  • رشد ۲۸ درصدی جابجایی مسافر در خوزستان
  • رشد ۲۸ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان
  • افزایش ۱۲ برابری حجم طرح های راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد
  • افزایش ۱۲ برابری حجم طرح‌های راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای یزد