Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم خرم، فرماندار شهرستان زرین دشت استان فارس، بیان کرد: تمهیدات لازم برای مقابله با بیماری در  زرین دشت برابر با دستورالعمل‌های ستاد ملی و ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اندیشیده شده و خواستار همکاری هرچه بیشتر مردم هستیم.

او،  تصریح کرد: یکی از مشکلات پیش رو در این زمینه  برگزاری مراسم‌های عروسی به شکل سنتی به ویژه در روستاها است که در این رابطه و بر اساس گزارش‌های دریافتی نسبت به تعطیلی چندین مراسم اقدام شده و با  تشکیل پرونده برگزار کنندگان مراسم به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار زرین دشت، ادامه داد: به جز تعداد محدودی بیشتر شهروندان نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها  توجه دارند و انتظار ما از همه مردم این است که برای حفظ سلامتی خود و سایر شهروندان توصیه‌ها را جدی گرفته و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

خرم، افزود: به جز صنوف ضروری از جمله نانوایی‌ها، فعالیت سایر صنوف در شهرستان زرین دشت تعطیل است و در حال حاضر نسبت به تعطیلی چند واحد متخلف اقدام شده است.

فرماندار زرین دشت، با اشاره به کنترل تردد در ورودی های شهرستان زرین دشت، اضافه کرد: با توجه به ممنوعیت ورود به مناطق دارای وضعیت قرمز از ورود افراد غیربومی جلوگیری می‌شود.

او، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون  افزون بر ۶ هزار و ۵۰۰ نفر تست کرونا گرفته شده و از این تعداد یک هزار و ۹۸۴ مورد مثبت بوده که بهبود یافته‌اند.

خرم، تاکید کرد: هم اکنون نیز ۱۷۰ نفر از مبتلایان در قرنطینه خانگی و ۲ نفر در بیمارستان بستری هستند و در مجموع تاکنون ۴۱ نفر نیز فوت شده‌اند.

فرماندار زرین دشت، گفت: میزان انجام تست کرونا در شهر زرین دشت نسبت به جمعیت آن بیشتر است و انجام تست سیار  روستاهای شهرستان را نیز در دستور کار داریم.

شهرستان زرین دشت در ردیف مناطق قرمز کرونا  قرار دارد و در فاصله ۲۷۴ کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ت

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت قرمز ویروس کرونا شهرستان زرین دشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟

فرماندار شهرستان کاشان علت حادثه خط انتقال آب به کاشان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدشریف زارعی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به حادثه در مسیر خط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان اظهار داشت: با اعلام حادثه برروی خط انتقال زاینده‌رود، با هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، کاشان اکیپ‌های امداد و حوادث به محل حادثه خطوط انتقال آب زاینده‌رود به کاشان اعزام شدند.

زارعی در بیان جزئیات اقدام صورت گرفته و حادثه ناشی از این اقدام غیرمجاز در شهرستان کاشتن ابراز داشت: متاسفانه عملیات حفاری غیرمجاز در منطقه یزدآباد فین شهر کاشان با استفاده از بیل مکانیکی موجب بروز این حادثه شد.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی آبفای کاشان تاکید کرد: با توجه به اینکه نوع این حادثه می‌توانست سبب قطع آب شهروندان شود، شرکت آبفا از ساعت 14 تا ساعت 21 به صورت مستمر برای رفع این حادثه تلاش کرد و شب گذشته آبگیری آن آغاز شد.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان تصریح کرد: علت جاری شدن سیلاب نیز قطر بالای لوله انتقال بوده که خوشبختانه جریان آب خسارتی به شهروندان نداشته است و در حال حاضر آبگیری خط زاینده رود در حال انجام است.

حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه متروی سرسبز

زارعی در بیام علت بروز چنین حوادثی در شهرستان کاشان تاکید کرد: عدم رعایت حریم خطوط انتقال آب، یکی از دلایلی است که باعث افزایش حوادث در طول این مسیر می‌شود و لازم است در این زمینه پیش‌بینی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • علت حادثه در خط انتقال آب به کاشان چه بود؟
  • نهالکاری مشارکتی با همکاری شهروند طبیعت دوست در شهرستان اشتهارد اجرا شد
  • ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان