Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@17:55:52 GMT

پایان مهلت خروج از شهرهای قرمز و نارنجی استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۱۸۵۸

پایان مهلت خروج از شهرهای قرمز و نارنجی استان اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: ۸۷۷ خودرو از ۳ شهرستان گلپایگان، خوانسار و لنجان برگشت داده شدند و مهلت ۳ روزه برای خروج خودروهای غیربومی از شهرهای قرمز و نارنجی جدید شامل خوانسار، گلپایگان و لنجان به اتمام رسیده و لازم است رانندگان هرچه سریع‌تر از این شهرها خارج شوند.

سرهنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مهلت ۳ روزه برای خروج خودروهای غیربومی از شهرهای قرمز و نارنجی جدید شامل خوانسار، گلپایگان و لنجان به اتمام رسیده و لازم است رانندگان هرچه سریع‌تر از این شهرها خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لغو طرح زوج و فرد در شهر اصفهان

وی با بیان اینکه طرح زوج و فرد هم تا پایان روز ۱۳ فروردین ماه در شهر اصفهان لغو شده است، افزود: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۹ شب تا ساعت ۳ صبح برقرار است و در این ساعات ممنوعیت تردد وجود دارد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تصریح کرد: ورود پلاک‌های غیربومی و مسافر به شهرهای گلپایگان و خوانسار که هر دو قرمز هستند و شهرهای مبارکه و لنجان که نارنجی هستند ممنوع است و در کل ورود و خروج از این شهرها ممنوعیت دارد.

افزایش تصادفات جرحی در استان

وی در خصوص آمار تخلفات گفت: از شروع طرح نوروزی تاکنون نیروهای پلیس آماده‌باش هستند و نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد ترددها به استان اصفهان افزایش داشته است خوشبختانه تصادفات فوتی و خسارتی در استان کاهش داشته اما در تصادفات جرحی با افزایش روبرو بوده‌ایم.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: بیش از ۱۵۲ تیم خودرویی که ۲۵ تیم آن نامحسوس است در سطح استان به صورت شبانه‌روزی فعال است علاوه بر آن ۱۳۶ تیم موتوری هم فعال هستند، همچنین بیش از ۲۵۰ پلیس راهنمایی پیاده در طول طرح نوروزی در شهر مشغول انجام وظیفه هستند.

۸۷۷ خودرو از ۳ شهرستان قرمز و نارنجی استان برگشت داده شدند

وی افزود: یکی از اقدامات پلیس برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و خودروهای هنجارشکن و پلاک مخدوش است که در این راستا بیش از ۹.۶ درصد در طول طرح نوروزی افزایش برخورد داشتیم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص میزان جریمه‌ها گفت: در ۳ شهرستان قرمز و نارنجی گلپایگان، خوانسار و لنجان (که مبارکه هم امروز به شهرهای نارنجی پیوست) ۸۷۷ خودرو از این ۳ شهرستان برگشت داده شدند، بیش از ۲۵۰۰ خودرو تذکر لسانی دریافت کردند و بیش از ۱۱۰۰ خودرو جریمه ۲۰۰ هزار تومانی و ۳۴۷ خودرو هم جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شدند.

احضار ۳۷۵۰ خودروی هنجارشکن و پلاک مخدوش در سال گذشته

وی اظهار کرد: در مورد خودروهای هنجارشکن با حرکات مخاطره آمیز و خودروهایی که پلاک‌هایشان را دستکاری می‌کنند در سال گذشته تعداد ۳ هزار و ۷۵۰ خودرو احضار شدند و ۲ هزار و ۱۳۸ دستگاه از این خودروها در پارکینگ‌ها متوقف شدند.

سرهنگ محمدی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون هم ۱۵ دستگاه احضار شدند، همچنین ۷۷ دستگاه خودرو دارای دو تخلف همزمان و ۳۵ دستگاه خودروی پلاک مخدوش هم در این چند روزه سال جدید توقیف شدند.

کد خبر 482901

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راهور استان اصفهان سرهنگ محمدی شهرهای با وضعیت قرمز کرونا شهرهای نارنجی گلپایگان خوانسار لنجان مبارکه ممنوعیت مسافرت ها محدودیت های کرونایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قرمز و نارنجی استان اصفهان ۳ شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلوف صهیونیست‌ها آژیر قرمز در اراضی اشغالی را به صدا درآورد

مواجهه پدافند هوایی در اصفهان و تبریز با چند ریزپرنده، در ایران و کشورهای منطقه و حتی در داخل اسرائیل موجب تمسخر مقامات صهیونیستی  در میان کاربران فضای مجازی شده است.

به گزارش مشرق، در دقایق اولیه رسانه‌های صهیونیستی ابتدا برای بزرگنمایی شروع به داستانسرایی کردند و ادعا کردند که حمله به اصفهان توسط جنگنده و موشک بوده که بعد از انتشار اولین تصاویر که حکایت از رهگیری چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی داشت، مجبور شدند بلافاصله عقب نشینی کنند.

در این میان همزمان با پخش زنده حادثه اصفهان توسط شبکه‌های تلویزیونی صهیونیستی، به صدا در آمدن آژیر خطر در اراضی اشغالی مورد توجه قرار گرفت که موجب تمسخر بیشتر کاربران فضای مجازی شده است.

المیادین نیز در اینباره نوشته است: به نظر می‌رسد آنچه شاهد بودیم چیزی جز یک حباب رسانه ای برای گمراه کردن افکار عمومی ایران و جهان نبود.

یک کانال تلگرامی فلسطینی نزدیک به حماس هم نوشت: «رژیم اشغالگر در حال حمله رسانه‌ای به ایران است... یک بلوف رسانه‌ای برای اینکه به مردم خود بگوید به ایران پاسخ داده است.»

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • بلوف صهیونیست‌ها آژیر قرمز در اراضی اشغالی را به صدا درآورد
  • هوای اصفهان ناسالم است/ شاخص زرین‌شهر و قهجاورستان بر مدار قرمز
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت هوای ۳ شهر بر مدار نارنجی ثبت شد / پاک‌ترین هوا سهم زاهدان است
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • یک سوم تلفات رانندگی در شهرهای کردستان مربوط به عابران پیاده است