Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسوا کیمیش از ژاوی به عنوان الگوی فوتبالی خود یاد کرده است. 

یوسوا کیمیش دوست دارد بازی کنار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را تجربه کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از بیلد، یوسوا کیمیش در فصل جاری مطابق انتظار از بهترین های اروپا بوده و پس از صدرنشینی در بوندسلیگا و صعود آسان به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراه با بایرن مونیخ، حالا در اردوی تیم ملی آلمان حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیمیش در مصاحبه ای از مسائل مختلف پیرامون خودش، تیم ملی و بایرن مونیخ صحبت کرد. 

سرمربی تیم ملی 

بیرهوف و فدراسیون اصرار داشتند که جانشنین لوو باید آلمانی باشد وبه همین دلیل فهرست نامزدهای نشستن روی نیمکت تیم ملی محدود خواهد بود. فلیک با بایرن قرارداد دارد و ما در تیم بسیار خوشحال هستیم. فکر نمی کنم او را روی نیمکت تیم ملی ببینیم. هرچند در نهایت من کسی نیستم که در این مورد باید تصمیم بگیرد. 

یورو 2021  هدف من بدون شک قهرمانی در جام ملت های اروپاست. استعداد بالقوه ای در ترکیب وجود دارد و با وجود آن می توانیم با اعتماد به نفس کامل بگوییم که توانایی رقابت بر سر عنوان قهرمانی را داریم. با وجود چند بازی قبلی تیم ملی، باید اعتماد به نفس مان را بازسازی کنیم و وجهه دیگری از تیم ملی آلمان به همگان نشان دهیم.  رئال مادرید الگوی بایرن مونیخ است  در کودکی اینگونه فکر می کردم که با بردن لیگ قهرمانان اروپا، می توانم راحت تر از قبل به کسب بقیه عناوین نزدیک شوم اما معلوم شد که اینگونه نیست. زمانی که یکبار قهرمان اروپا می شوید، تمایل دارید که همچنان عنوانش را پیش خودتان نگه دارید. قصد داریم ثابت کنیم که قهرمانی نخست مان تنها به خاطر خوش شانسی نبوده است. الگوی مان هم در این مسیر رئال مادرید است. تیمی که در 5 سال 4 قهرمانی اروپا کسب کرد. توانایی این را داریم که همه ساله برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مبارزه کنیم. بردن دوباره این جام با حضور تماشاگران در استادیوم باارزش تر احساسی تر خواهد بود.   بهترین دوست در بایرن مونیخ بهترین دوست من در تیم سرژ (گنابری) است. ما به هم اطمینان کامل داریم. به علاوه با داوید آلابا، چوپوموتینگ و لئون (گورتسکا) رابطه خوبی دارم. در مجموع همدلی خوبی در تیم وجود دارد.  علاقه به بازی کنار مسی و رونالدو  دوست دارم کنار چه کسانی بازی کنم؟ کریستیانو رونالدو و لیونل مسی. برای من واقعا شگفت انگیز و تقریبا باورنکردنی است که چگونه می توان 15 سال در چنین سطحی حضور داشت؛ دوست دارم که هر روز ببینم آنها چگونه این کار را انجام می دهند.  ژاوی الگوی من است  الگوی من همیشه ژاوی هرناندزِ بارسلونا بوده است. او (از لحاظ جسمانی) بزرگ ترین نبود اما پاس ها و تکنیکی که او داشت حقیقتا بی نظیر بودند. ژاوی همیشه تلاش می کرد که هم تیمی هایش را در بهترین موقعیت قرار دهد. دوست دارم من هم به آن سطح برسم. یکبار او را در قطر ملاقات کردم و لحظه خوش آیندی برایم بود. 

اخبار داغ 

کنایه مجری تلویزیونی به فرهاد مجیدی / ویدیو برترین های قرن با وحید فاضلی: دایی، کریمی و حجازی، انتخاب های من برای برترین های قرن هستند ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ آیا پله در مورد هزارمین گلش دروغ گفته است؟ (دوبله اختصاصی) چزاره پراندلی از دنیای سرمربیگری خداحافظی کرد / وضعیت روحی سرمربی سابق آتزوری چندان جالب نیست 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یوسوا کیمیش بایرن مونیخ دوست دارم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)

 

 

 

منبع : طرفداری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جام جهانی پیرمردها ؛ رونالدینیو و تیری آنری پا به توپ می‌شوند (فیلم) ۱۷ سال از سریع‌ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا گذشت (فیلم) مصاحبه قدیمی علی دایی در آلمان پس از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم