Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محسن بهشتی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم،با بیان این که ورودی‌های هر شهر، آئینه تمام نمای آن است گفت: متأسفانه نظم منطقی در ورودی‌های شهر قم دیده نمی‌شود و از این رو ساماندهی این ورودی‌ها در دستور کار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین نکات در ساماندهی این ورودی‌ها، توجه به ظرفیت هر ورودی و منطقه اطراف آن و همچنین کاربری بر اساس عرض و ترافیک است، به طور مثال در ورودی قم از سمت اراک بخش کندرو هم بر اساس کاربری و ظرفیت منطقه اطراف دیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهشتی در عین حال تصریح کرد: بنابراین ساماندهی این ورودی‌ها برای تحقق نظم منطقی در آن‌هاست، ضمن آن که تلاش می‌شود تا هویت بخشی به اراضی مردمی در آن محدوده‌ها دیده شود و این ساماندهی‌ها با لحاظ نفع مردمی همراه باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم همچنین یادآور شد: در ساماندهی ورودی‌های قم، کمربندی‌های شهر به عنوان مبنای تعریف شده مورد توجه قرار خواهند داشت.

بهشتی سپس به موضوع انتقال دامداری‌های روستایی به اراضی ملی اشاره کرد و گفت: این موضوع در آخرین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت ضابطه‌مند شدن انتقال این دامداری‌ها به ویژه بر اساس محدودیت اراضی ملی تأکید شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم افزود: بر اساس دستور استاندار و با توجه به متفاوت بودن شرایط روستا‌های استان در این موضوع، مقرر شده است تا موارد به صورت مصداقی در کارگروه امور زیربنایی و عمران شورای برنامه ریزی و توسعه مورد بررسی و دقت نظر قرار گیرد.

بهشتی در این باره تصریح کرد: باید گفت همه روستا‌های قم در این موضوع یکسان نیستند، به طور مثال همه ساکنان روستای باقرآباد قم دامدار هستند، اما سایر روستا‌ها چنین نیستند و البته میزان تعداد دام هم باید یکی از شاخص‌های تقسیم اراضی ملی برای انتقال دامداری‌ها به خارج از فضای روستایی باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در پایان ابراز امیدواری کرد تقسیم و اعطای زمین‌های ملی برای انتقال دامداری‌ها به خارج از فضای روستاها، پس از مشخص شدن شاخص‌های لازم و طرح موارد به صورت مصداقی در کارگروه امور زیربنایی شورای برنامه ریزی و توسعه انجام شده و نهایی شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساماندهی استانداری قم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم دامداری ها ورودی ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت با حضور حسن نوری‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار، جلسه ‌هماهنگی استقرار گردان نانوایان شهید حاج قاسم سلیمانی از خانوک استان کرمان در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

گفتنی است؛ مقرر شد گردان ‌نانواهای‌ خانوک کرمان با حمایت ویژه آستان قدس، استانداری، فرمانداری مشهد و دستگاه‌های مرتبط در جهت تامین نان زائران حرم رضوی خدمات‌رسانی کنند.

لازم به ذکر است؛ در مجموع گروه‌های مردمی از ۸ استان کشور از جمله گلستان، خراسان جنوبی، خوزستان، همدان، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان رضوی و خراسان شمالی در حوزه تامین نان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • خزعلی، معاون رئیسی: آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار است/ در زمینه حجاب، دنبال فرهنگ‌سازی هستیم
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • اولتیماتم ۱۵ روز استانداری برای ساماندهی بستر زنجانرود فیلم