Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:26:37 GMT

وزش باد شدید در زنجان به بیش از ۹۰ کیلومتر بر ساعت می رسد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۲۵۲۶

وزش باد شدید در زنجان به بیش از ۹۰ کیلومتر بر ساعت می رسد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر  به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: سامانه بارشی از دیشب وارد استان شده و بارش ها با رعد و برق همراه خواهد بود که در این میان مردم در بلندی ها تردد نکنند. 

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش بارش ها احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد که به مسافران توصیه می شود در کنار رودخانه ها اتراق نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل هواشناسی استان زنجان از وقوع وزش باد شدید در استان زنجان خبر داد و گفت: سرعت وزش باد در استان به بیش از ۹۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید که احتمال خسارت به تاسیسات ساختمانی، کشاورزی و گلخانه‌ای در استان وجود دارد و به شهروندان توصیه می شود در کنار ساختمان های نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند. 

رحمان نیا به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و ابراز داشت: دمای هوای استان تا ۶ درجه سانتی گراد کاهش یافته و هوا سرد می شود. 

کد خبر 5175213

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی زنجان وزش باد ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه نوروز بوشهر تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تردد وسایل نقلیه گرگان گردشگری عکس استانها اردبیل ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران منتظر رگبار و رعد و برق باشند

 

به گزارش تابناک، اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید از فردا (۳ اردیبهشت) خبر داد.

 براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران امروز(۲ اردیبهشت) آسمان قسمتی ابری، به‌تدریج افزایش ابر و در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان گاهی رگبار باران و رعد و برق و افزایش وزش باد و در بخش‌های مرکزی، جنوبی و غربی وزش باد نسبتا شدید تا شدید مورد انتظار است.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۳ تا ۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا ابری و وزش باد، با احتمال رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۴ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان
  • تهران منتظر رگبار و رعد و برق باشند
  • رگبار و کاهش دما در تهران از فردا
  • وزش باد شدید و رگبار در تهران از روز دوشنبه
  • بارش باران و افت دما مناطق مختلف استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • سامانه بارشی جدید بارشی در استان زنجان حاکم می شود