Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: با اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان ۶۰۷ نفر در سال گذشته از زندان‌های این استان آزاد شده اند. علی جمادی در گفتگو با میزان از از آزادی بیش از ۲ هزار نفر در ۱۱ ماه ابتدایی سال گذشته از زندان‌های این استان خبر داد و گفتک در همین بازه زمانی  هزار و ۲۹۲ مورد بازدید قضات بر زندان‌های استان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ادامه با بیان اینکه در ۱۱ ماه ابتدایی سال گذشته ۲۹ مورد آزادی تحت نظارت سامانه‌های الکترونیکی داشته ایم گفت:با اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان ۶۰۷ نفر در سال گذشته از زندان‌های این استان آزاد شده اند.

وی ادامه داد: قضات تنها در صورتی باید رای به بازداشت متهم دهند که اقدام آنان برای جامعه سودمند باشد و موجب عبرت و بازدارندگی شود، اما درباره جرایم کم‌اهمیت که منجر به بازداشت و آزادی کوتاه‌مدت افراد می‌شود، صدور حکم حبس سودمند و اثربخش نیست.

جمادی در خصوص زندانیان خطرناک و دارای سابقه کیفری هم گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته این نوع زندانیان در ایام تعطیلات مرخصی نخواهند رفت و همچنین اگر دوران محکومیت آن‌ها به پایان رسیده است باید مراقبت بعد از خروج از زندانیان صورت پذیرد و لیست اسامی و محل زندگی این دسته از سارقین و مجرمین خطرناک باید در اختیار نیروی انتظامی قرار گیرد.         بیشتر بخوانید:       آزادی ۲۸۰ زندانی جرائم غیر عمد و مالی خوزستان در سال ۹۹ انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: بوشهر آزادی زندانی طرح پایش غربالگری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بوشهر آزادی زندانی طرح پایش غربالگری سال گذشته طرح پایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان خیران فریدنی برای آزادی زندانیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره زندان شهرستان فریدن گفت: با کمک ۲۸ میلیارد ریالی خیران این شهرستان، انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه استان در سال گذشته زمینه آزادی ۴۲ زندانی جرائم غیرعمد فراهم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدتقی حسنی، ۱۷ زندانی محکوم مالی جرائم غیرعمد در زندان فریدن چشم انتظار کمک خیران برای آزادی دانست و گفت:مجموع بدهی این افراد ۲۵ میلیارد ریال است که در صورت کمک خیران آزاد خواهند شد.
محمدجواد کوهستانی رئیس دادگستری و انجمن حمایت از زندانیان فریدن نیز درباره دیگر حمایت‌های انجمن از زندانیان گفت: در طول سال ۷۰ بسته حمایتی هر کدام به ارزش ۱۸ میلیون ریال به خانواده زندانیان این شهرستان اهدا شده است.

دیگر خبرها

  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیر عمد از زندان شوشتر
  • ۷ هزار و ۵۵۲ رای جایگزین حبس در کرمان صادر شده است
  • جشن گلریزان خیران فریدنی برای آزادی زندانیان
  • اشتغال به کار بیش از هزار و ۶۰۰ زندانی در قم
  • یک‌هزار و ۶۸۲ زندانی در قم مشغول کار هستند
  • کار و مهارت‌آموزی ۲ هزار زندانی در زندان‌های خوزستان
  • آزادی ۴۰ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان
  • ۴۰ زندانی جرایم مالی غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • ۱۶۷ زندانی جرایم غیرعمد در قم نیازمند کمک خیران هستند