Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@00:24:05 GMT

جریمه‌های ۵۰۰ و ۲۰۰ هزارتومانی در انتظار متخلفان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۲۷۷۰

جریمه‌های ۵۰۰ و ۲۰۰ هزارتومانی در انتظار متخلفان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، قدرت‌الله کشکولی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه شرایط کرونایی حاکم بر کشور شعار ترافیکی نوروز ۱۴۰۰ " پرهیز از سفر، ایمنی و سلامت " انتخاب شده است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر تصریح کرد: در استان وضعیت شهرهای بوشهر، دیلم، گناوه و کنگان نارنجی است و برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا سفر «از» و «به» شهرهای نارنجی ممنوع می‌باشد؛ برای افرادی که نسبت به ضوابط تعیین شده بی‌توجهی کنند، مبلغ ۵۰۰ هزارتومان جریمه لحاظ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تردد شبانه در کلیه شهرهای استان از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد ممنوع می‌باشد، افراد متمرد از طریق دوربین‌ها و همکاران پلیس مبلغ ۲۰۰ هزارتومان جریمه خواهند شد که توصیه و تأکید پلیس راهور به شهروندان و هم استانی‌های عزیز پرهیز از سفرهای غیرضرور در ایام نوروز است.

کشکولی یادآور شد: رانندگان در همه حال رعایت قوانین و مقررات رانندگی را مدنظر قرار دهند با سرعت مطمئن و مجاز رانندگی کنند، در محل‌های ممنوع سبقت نگیرند، حین رانندگی توجهشان به جلو باشد و با تمرکز و هوشیاری رانندگی کنند.

این مقام مسؤول افزود: رانندگان در حال خستگی و خواب‌آلودگی رانندگی نکند و کسانی که با موتورسیکلت تردد می‌کنند حتماً از کلاه ایمنی استفاده نمایند تا با مشارکت جمعی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی در رابطه با مراعات ضوابط تعیین شده، امنیت، ایمنی، سلامت و نشاط بهاری ارمغان سال نو برای همگان باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس راهور جریمه استان بوشهر سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهر به بستن کمربند به قیمت جان پسر جوان تمام شد

سرهنگ رضایی ضمن واکاوی علت دقیق برخی تصادفات منجر به  مرگ افراد طی پارسال، یکی از مهم ترین علت جان باختن حادثه دیدگان را نبستن کمربند ایمنی و در چند مورد تظاهر راننده و سرنشینان به بستن کمربند در محدوده استقرار پلیس عنوان کرد.

وی با اشاره به وقوع یک مورد حادثه مرگبار رانندگی طی پارسال که  منجر به مرگ یک پسر ۲۵ ساله شد، گفت: این فرد به دلیل سرعت زیاد از مسیر خود خارج و پس از واژگونی از ماشین پرت و در دم کشته می‌شود و نکته تاسفبار این بود که در بررسی صحنه متوجه شدیم این پسر جوان، کمربند ایمنی را از پشت خود رد کرده و به نوعی با تظاهر به بستن کمربند در زمان واژگونی به بیرون پرت شده و جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به واکاوی علت دقیق سایر حوادث رانندگی به منظور هشدار به دیگر رانندگان و پیشگیری از وقوع موارد مشابه یادآور شد: هشدار‌های مکرر و تاکید پلیس بر رعایت مقررات و الزامات ایمنی، صرفا برای حفظ جان خود ما و دیگران است؛ پس بیاییم خود را فریب ندهیم و همواره با رعایت مقررات، در زمان رانندگی، فقط رانندگی کنیم و به حواس پرتی و بی احتیاطی‌های مرگبار دچار نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جریمه سرعت غیرمجاز بین 600 تا 700 هزارتومان شد
  • افزایش ۴ یا ۵ برابری نرخ جریمه‌های رانندگی تا دوهفته آینده
  • جزییات تازه درباره مصوبه افزایش جریمه‌هایی راهنمایی و رانندگی؛ افزایش ۵ برابری برخی جرایم!
  • جریمه سرعت غیر مجاز ۷۰۰ هزار تومان شد | جریمه ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی برای این تخلف رانندگی | اعلام نرخ جدید برخی جرایم رانندگی توسط پلیس
  • جریمه‌های جدید رانندگی چند برابر شد؟
  • هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفظ سلامت جامعه است
  • افزایش نرخ جریمه رانندگی منجر به بازدارندگی رفتار‌های پرخطر
  • فیلم/ هدف پلیس از افزایش نرخ جریمه رانندگی
  • هدف از افزایش نرخ جرایم رانندگی حفط سلامت جامعه است
  • تظاهر به بستن کمربند به قیمت جان پسر جوان تمام شد