Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام مهدوی دامغانی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری مشهد گفت: با تصمیم ستاد کرونای خراسان رضوی، آرامستان‌های استان و مشهد در ایام منتهی به نیمه شعبان تعطیل است. بر این اساس برای ارائه خدمت به شهروندان در آیین ایام نیمه شعبان مانند سال گذشته، امسال هم محدودیت اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: به همین منظور، آرامستان‌ها در روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه (٦ تا ٨ فروردین) تعطیل خواهد بود.

 

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری مشهد ادامه داد: شهروندان به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، زیارت اهل قبور را به زمان دیگری موکول کنند.

 

حجت الاسلام مهدوی دامغانی بیان کرد: حدود ۲ هزار گلبوته فصلی و دائمی در آستانه بهار در سطح آرامستان‌های مشهد کاشته شده و هزار اصله درخت نیز در بلوک‌های تازه احداث کاشته شده است.


مردم خراسان رضوی از دیرباز در مراسمی با عنوان "چراغ برات" از دوازدهم تا چهاردهم شعبان با روشن کردن شمع بر مزار مردگان و توزیع خیرات، برای شادی روح آنان دعا می‌کنند.

 

انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرامستان های مشهد ایام تعطیلات اعیاد شعبانیه مقابله با کرونا در گذشتگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز سال ۱۴۰۳

ایسنا/هرمزگان سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش گفت: فرودگاه بین المللی کیش به عنوان سومین فرودگاه پرتردد کشور پس از فرودگاه های مهرآباد و مشهد موفق به جابجایی شمار زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی شده است.

عزت اله محمدی در کفت و گو با خبرنگار ایسنا در هرمزگان، اظهار کرد: بر اساس آمارهای بدست آمده از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ششم فروردین سال جاری، فرودگاه بین المللی کیش به عنوان سومین فرودگاه پرتردد کشور پس از فرودگاه های مهرآباد و مشهد موفق به جابجایی شمار زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی شده است.

وی با بیان این که پایانه جدید فرودگاه بین المللی کیش در حوزه صنعت گردشگری با بهره گیری از تجهیزات هوشمند و ابزارهای مدرن از ظرفیت های ارزشمندی در زمینه افزایش پذیرش مسافر هوایی برخوردار می‌باشد، افزود: این فرودگاه در پیک نخست سفرهای نوروزی و ظرف مدت ۱۲ روز گذشته نسبت به پذیرش و اعزام تعداد ۱۴۴ هزار و ۸۶۰ نفر مسافر و گردشگر و ارائه خدمات فرودگاهی به گردشگران اقدام نموده است.

سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش خاطر نشان کرد: در طول زمان یاد شده با نشست و برخاست تعداد یک هزار و ۱۵۲ پرواز، فروگاه بین المللی جزیره کیش پس از فرودگاه های مهرآباد و مشهد، به عنوان سومین فرودگاه پر تردد در سطح کشور نقش موثری در ارائه خدمات شایسته به میهمانان نوروزی داشته است.

وی تصریح کرد: جلب رضایت گردشگران نوروزی از ماموریت های اصلی کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش می باشد و خوشبختانه با تلاش شبانه روزی در این زمینه گام های موثری برداشته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ هنرهای نوری مشهد تا پس از پایان شب‌های قدر تعطیل می‌شود
  • فعالیت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز
  • اسکان ۸ هزار زائر در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳فروردین تعطیل است/ ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • صدای زیبای این پسر دانش آموز فضای مجازی را ترکوند
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز سال ۱۴۰۳
  • کاشت سالانه ۸۰ میلیون نهال؛ آیا مشابه جنگل‌های شمال در خوزستان ساخته می‌شود؟
  • نوروز امسال راهیان نور تعطیل نیست!