Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@23:44:25 GMT

سال ۱۴۰۰ قدرت پدافند هوایی کشور قوی تر از همیشه است

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۳۶۶۰

سال ۱۴۰۰ قدرت پدافند هوایی کشور قوی تر از همیشه است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: برابر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، سال ۱۴۰۰ را همچون سال گذشته با تجهیزاتی بومی و قدرتمند تر ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار نوروزی با مدافعان آسمان در سایت راداری شهدای سوباشی، ضمن ادای احترام به ۱۹ شهید این سایت پدافند هوایی و تبریک نوروز به مدافعان امنیت، گفت: تمامی تجهیزات پدافند هوایی کشور بومی است و ما برابر تدابیر فرماندهی معظم کل قوا سال ۱۴۰۰ را همچون سال گذشته با تجهیزاتی بومی و حتی قدرتمند تر ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ایام دفاع مقدس بیش از ۱۵۰ حمله ناموفق به سایت سوباشی، نشانه اهمیت این سایت پدافندی بود که هر بار حملات دشمن با غرش موشک‌های پدافند هوایی و سامانه‌های توپخانه‌ای ارتش اسلام ناکام ماند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تأکید کرد: اهمیت این سایت برای دشمن به آن اندازه بود که فرمانده نیروی هوایی وقت رژیم بعثی عراق اعلام کرد «اگر خلبان‌های ما قادر نباشند این سایت را مورد اصابت قرار دهند افتخار نابودی این سایت باید نصیب خود من شود».

در این دیدار همچنین امیر سرتیپ صباحی فرد با حضور در منطقه پدافند هوایی غرب کشور از بخش‌های مختلف گروه پدافند هوایی همدان، ایستگاه اطلاعات و شناسایی و قرارگاه سربازی این منطقه بازدید و میزان آمادگی رزمی این یکان پدافند هوایی را مورد ارزیابی قرار داد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد امیر صباحی فرد امیر سرتیپ صباحی فرد صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی روز چهارشنبه در حاشیه رژه روز ارتش درباره آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، گفت: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده‌تر از همیشه است.

وی افزود: آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره اینکه که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند؟ اظهار کرد: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همین‌جا به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند.

امیر واحدی گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: «وعده صادق»دستاوردهای تاریخی دارد/ پدافند در حادثه اصفهان با هوشمندی برخورد کرد
  • واکنش فرمانده نیروی زمینی ارتش به حادثه امروز اصفهان
  • اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد/ پدافند هوایی هوشیار است
  • ارتش: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن اصفهان وارد نشده است
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • عملیات وعده صادق رویارویی قدرت واقعی با قدرت پوشالی بود
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: عملیات وعده صادق ثابت کرد که مسلمانان در کنار هم یک حرف می زنند