Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صبوری؛ کمدین معروف با شکایت کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی بازداشت و با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.

به گزارش مشرق، شامگاه ۳۰ اسفند، علی صبوری؛ کمدین معروف، همراه با یکی از دوستانش به علت تپش و درد قلب به بیمارستان شهید رجایی مراجعه کرد.

در بیمارستان، پزشک پس از معاینه اولیه وی اعلام کرد مشکل خاصی وجود ندارد اما علی صبوری اصرار داشت که معاینات دقیق‌تری روی وی صورت گیرد، در ادامه بین وی و کادر درمان درگیری پیش آمد و علی صبوری در بیمارستان اقدام به داد و فریاد کرد که در این حین مامور انتظامی مستقر در بیمارستان وی را به آرامش دعوت کرد اما علی صبوری با مامور انتظامی نیز وارد درگیری لفظی شد و حتی "آنژیوکت" را از دستان خود جدا کرد و به داد  فریاد خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آیا «شاخ‌های مجازی» میتوانند بیننده بیاورند؟ +عکس

در ادامه درحالیکه داد و فریادهای علی صبوری ادامه‌ داشت، با حضور ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک، وی به مقر کلانتری انتقال یافت، سپس کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی از علی صبوری شکایت کردند که وی سرانجام با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.

توضیحات پزشک بیمارستان قلب رجایی درباره جنجال علی صبوری

در روزهای گذشته استوری یک اینفلوئنسر اینستاگرامی درباره مشکل قلبی‌ و مراجعه‌اش به بیمارستان قلب رجایی تهران، جنجال‌های زیادی به پا کرد.

علی صبوری چند روز پیش در استوری خود از مراجعه به بیمارستان قلب رجایی تهران و عدم رسیدگی پزشکان نوشته بود. دربخشی از این استوری نوشته شده است: «ده ساعت قبل از سال تحویل حمله قلبی به من دست داد و به بیمارستان قلب رجایی رفتم. به اورژانس رسیدیم اما تریاژ نبود. چند دقیقه در آن حال بد معطل شدم و فشارم ۱۶ روی ۹ بود اما گفتند نرمال است؛ من را به پذیرش فرستادند و گفتند برو نوار قلب بگیر و آنجا هم معطل شدم. یک ساعت گذشت و من دردم بیشتر شد و شوک بهم دست داد و حمله کردم به سمت دکتر که چرا رسیدگی نمی‌کنی؟»

بیشتر بخوانید: اسپانسرها پاسخگوی پرونده دستمزد سلبریتی‌ها نیستند

در پی این استوری جنجالی، به سراغ پزشکی رفتیم که در روز مذکور در این بیمارستان حاضر بوده است.

دکتر امیرحسین علیان، رزیدنت سال دو بیمارستان قلب شهید رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا؛ با بیان این‌که در ۳۰ اسفند ۹۹ کشیک بیمارستان بوده‌ام اظهار داشت: صحبت‌های علی صبوری مبنی بر اینکه او بدحال بوده ادعای خود ایشان است اما ما تأیید نمی‌کنیم که ایشان بیمار قلبی بوده‌ یا حمله قلبی به او دست داده است.

وی افزود: علی صبوری با شکایت مشکل قلبی به بیمارستان مراجعه کرد و توسط تریاژ بیمارستان و همکاران پرستار ویزیت شد. اولین اقدامات ما در اورژانس، تریاژ بیمار است و بر اساس حرف‌های بیمار نمی‌توانیم قضاوتی درباره بدحال بودن بیمار داشته باشیم و ابتدا باید سطح تریاژ بیمار مشخص شود زیرا تمام بیمارانی که به اورژانس مراجعه می‌کنند این نظر را دارند که نسبت به سایر بیماران بدحال‌تر هستند. طبق قوانین بیمارستان و دستور وزارت بهداشت ابتدا علی صبوری توسط تریاژ ویزیت و سطح سه تریاژ برای او در نظر گرفته شد. در سطح یک و دو تریاژ، بیماران بسیار بدحال و نیازمند اقدامات اورژانسی هستند اما سطح سه تریاژ، مربوط به بیمارانی است که نیازمند بررسی سرپایی و ویزیت پزشک متخصص هستند و تا یک ساعت و نیم آتی فرصت داریم که وضعیت آنها را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: سطح سه تریاژ برای آقای صبوری در نظر گرفته شد و در صف بررسی بود اما او این ادعا را داشت که باید سریعتر به او رسیدگی شود؛ به دلیل شرایط کرونا و ایام نوروز که منجر به شلوغی بیمارستان شده است، در ابتدا طبق پروتکل‌ها و نوبت‌دهی لازم بود به بیماران بدحال رسیدگی شود. من در حال ویزیت بیماران بدحال بودم که آقای صبوری بدون اینکه اجازه بدهد من او را ویزیت کنم شروع به فحاشی و داد و بیداد کرد و گفت که من الان فیلمتان را در اینستاگرام می‌گذارم.

رزیدنت بیمارستان قلب رجایی تصریح کرد: در همین زمان او به من که در حال معاینه بیمارم بودم حمله‌ور شد و درگیری فیزیکی ایجاد شد و انتظامات بیمارستان وارد اتاق من شد و او را از من جدا کرد. علی صبوری به تهدید من پرداخت و با توجه به فریادهایی که در بیمارستان بر سر من می‌کشید، نمی‌توانست بیمار اورژانس قلبی حساب شود زیرا بیماران اورژانس قلبی عملاً توان این را ندارند که با پزشک و انتظامات درگیر شود!

این پزشک در پاسخ به این ادعای مطرح شده در فضای مجازی درباره علت ایجاد مشکل قلبی برای علی صبوری، بیان داشت: من به عنوان کادر درمان حق افشای اطلاعات مربوط به بیماران را ندارم و به لحاظ اخلاق پزشکی این کار درست نیست اما علی صبوری حتی اجازه صحبت کردن و ویزیت شدن توسط من را نداد و در حالت عادی و طبیعی نبود.

بر اساس اطلاعاتی که به دست ما رسیده است با حضور ماموران کلانتری ۱۴۵ ونک، علی صبوری به مقر کلانتری انتقال یافت، سپس کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی از علی صبوری شکایت کردند که وی سرانجام با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا بیمارستان کلانتری پلیس 110 پلیس وزارت بهداشت شهید رجایی علی صبوری مشرق اخبار حوادث بیمارستان شهید رجایی بیمارستان قلب رجایی کادر درمان علی صبوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در حکم محمد رضوانی‌فر رئیس کل گمرک ایران خطاب به آگاهی آمده است:

نظر به تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت «ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی» منصوب می‌شوید.

در این حکم تصریح شده است: انتظار می‌رود با بکارگیری همه مساعی و توانمندی‌های خویش و استفاده از توان تخصصی همکاران و کارشناسان در جهت انجام بهینه وظایف محوله اقدام کرده و همچنین در راستای اجرای اسناد بالادستی و برنامه‌های راهبردی گمرک جمهوری اسلامی ایران، «بهبود و ارتقای بهره‌وری نظام گمرکی از طریق توسعه سرمایه انسانی و اصلاح فرآیندها»، «اتخاذ تدابیر مناسب اداری در چارچوب اختیارات تفویضی و قانونی با هدف تسهیل تجارت»، «آسیب‌شناسی مواضع نظام گمرکی و برنامه‌ریزی جهت رفع آنها»، «نظارت بر صحت انجام تشریفات گمرکی در کلیه رویه‌ها» و «بهره‌گیری بهینه و مؤثر از فناوری‌های نوین مدیریت اطلاعات و مدیریت ریسک در جهت افزایش سرعت و دقت در تشریفات گمرکی» در اولویت برنامه‌های شما قرار گیرد.

معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی در این حکم افزود: امید است با اتکا به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، پاک دستی و فساد ستیزی» و «قانون مداری» در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید. توفیق و سربلندی جنابعالی در انجام وظایف محوله، خدمات‌رسانی به مردم و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان مسئلت می‌کنیم.

کد خبر 6085864 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • انجام ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران/تقدیر از ۳ پزشک پیشکسوت عرصه پیوند کشور در بیمارستان فرهیختگان
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد