Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم بارسلونا در سال ۲۰۲۱ آمار گلزنی بهتری نسبت به ستاره‌های پرتغالی، نروژی و فرانسوی داشته است.

به گزارش آس، لیونل مسی مانند بارسلونا روزهای خوشی را سپری می‌کند. ستاره آرژانتینی از شروع سال ۲۰۲۱ توانسته است ۱۹ گل در ۱۹ بازی به ثمر برساند: ۱۲ گل در ۱۶ بازی لالیگا، دو گل در دو بازی لیگ قهرمانان اروپا و یک گل در کوپا دل ری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تنها در سوپرجام اسپانیا ناکام ماند و نتوانست گلی به ثمر برساند و در روز شکست تیمش اخراج هم شد.

مسی در سال جاری آمار فوق العاده‌ای در گلزنی داشته و عملکردش بهتر از ارلینگ هالند بوده است. مهاجم دورتموند در ۱۷ بازی ۱۶ گل به ثمر رساند. بازیکن نروژی در ۱۳ بازی بوندسلیگا یازده بار گلزنی کرد. چهار گل در دو بازی لیگ قهرمانان و یک گل در جام حذفی آلمان به ثمر رساند.

مسی تنها از هالند برتری ندارد. مهاجم آرژانتینی همچنین از کیلیان ام‌باپه با ۱۶ گل در ۱۷ بازی (هشت گل در لیگ یک فرانسه، چهار گل در لیگ قهرمانان و چهار گل در جام حذفی) بهتر عمل کرده است. کاپیتان بارسا از رقیب قدیمی اش نیز پیشی گرفته است. کریستیانو رونالدو در ۲۱ بازی ۱۵ گل به ثمر رساند (یازده گل در سری آ، دو گل در لیگ قهرمانان و یک گل در سوپرجام).

لئو در یازده هفته اخیر لالیگا ۱۶ گل به ثمر رساند. او در حالی بخش پایانی این رقابت ها را آغاز خواهد کرد که می تواند از فیفا دی به بهترین شکل استفاده کند. به دلیل لغو بازی های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در آمریکای جنوبی، مسی می‌تواند نزدیک به دو هفته استراحت کند. او برای بارسلونا ۳۲۷۲دقیقه بازی کرده است که با احتساب بازی های ملی به ۳۶۳۲دقیقه هم می‌رسد.

اکنون می تواند از  فیفا دی مارس به عنوان یک تنفس استفاده کند و با قدرت به کار خود ادامه بدهد. او دهمین فینال کوپا دل ری را پیش رو دارد. اگر قهرمان شود با گاینسا، پرافتخارترین بازیکن بارسلونا با فتح هفت جام برابر می‌شود.

مسی همچنین به دنبال فتح یازدهمین لالیگا دوران ورزشی اش است و می خواهد آقای گل این رقابت‌ها شود. سپس زمان کافی خواهد داشت تا درباره تمدید قراردادش با بارسا تصمیم بگیرد./ ایسنا 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان ثمر رساند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت

سرمربی پیشین رئال مادرید خاطره‌ای از دوران حضورش در رئال مادرید تعریف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو در گفت‌‌وگو با سرویس رسانه‌ای «آمازون پرایم ویدئو» با یادآوری  شکست رئال مادریدِ تحت‌هدایتش مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قصل 12-2011 لیگ قهرمانان اروپا که رؤیای قهرمانی‌شان در آن فصل را به باد داد، گفت: ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. ما فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و می‌توانستیم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان به پیروزی برسیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.

وی افزود: بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌ داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندز (مدیر برنامه‌های رونالدو و مورینیو) به من زنگ زدم و گفت "یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است". من هم در جواب به مندز گفتم که "که من هم حال خوشی ندارم"، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.

نظر مورینیو درباره دوران مربیگری‌ در رُم و مقصد بعدی‌‌اش

رئال مادرید بار دیگر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. دو تیم در تاریخ 11 اردیبهشت در بازی رفت و در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف هم خواهند رفت که بر اساس گزارش روزنامه فرانسوی «اکیپ»، کلمنت تورپین از فرانسه قضاوت این بازی را برعهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • اوسمار ویرا: مسی یا رونالدو؟ مسی؛ رونالدوی اصلی، رونالدوی برزیلی است!
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!