Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@08:54:45 GMT

جاده هراز هم مسدود شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۳۸۲۳

جاده هراز هم مسدود شد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: به دلیل ریزش کوه در محور هراز در محدوده حوزه مازندران این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، ایرج کهریزی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از محور هراز به دلیل ریزش کوه در محدوده استان مازندران میسر نیست و این انسداد تا اطلاع ثانوی ادامه داشته و هموطنان از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مسدود شدن جاده چالوس تا اطلاع ثانوی

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه به دلیل انسداد محور هراز نیمه سنگین و در برخی نقاط سنگین گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان رخ نداده افزود: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم روان و بدون گره ترافیکی در جریان است اما در شهرهای عبوری شرق استان بار ترافیکی بیشتری وجود دارد.

کهریزی با تاکید بر اینکه هموطنان به هیچ وجه سفر غیرضروری را آغاز نکنند، بیان کرد: هموطنان در صورت الزام به سفر با صبر و شکیبایی، رعایت پروتکل های بهداشتی، توجه کافی به جلو، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز و استراحت کافی قبل و در حین سفر به جاده ها وارد شوند.

وی تصریح کرد: هموطنان در صورتی که الزام به سفر داشتند طی هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه را در محل های مجاز به استراحت بپردازند و پس از تجدید قوا ادامه مسیر بدهند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: رانندگانی که در محورهای مواصلاتی حضور پیدا می‌کنند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفاتی مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان مان رقم بزنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا محور هراز فیروزکوه پلیس راه ویژه شرق استان تهران استان مازندران اخبار حوادث فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود شد

به گزارش خبرنگار مهر، پلیس راه کشور اعلام کرد: بارش شدید باران و احتمال ریزش سنگ موجب انسداد محور هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی شد.

تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر و سایر محورها همچنان جریان دارد.

کد خبر 6085994

دیگر خبرها

  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • محور هراز مسدود شد
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • تعداد راه‌های مسدود شده در شهرهای جنوبی کشور به ۱۵ محور رسید
  • تعداد راه‌های مسدود شده در شهر‌های جنوبی کشور به ۱۵ محور رسید