Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، در حالی که تا روز چهارم عید در تهران قتلی کشف نشده بود،اما امروز دومین قتل در تهران به وقوع پیوست.

صبح امروز یکی از کسبه بازار تهران زمانی که به کارگاه کفش خود در خیابان خیام مراجعه کرد،مشاهده کرد که نگهبان کارگاه کفش به حالت چهارزانو نشسته و خون است.این در حالی بود که در کارگاه به هم ریختگی هم دیده می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات برای رسیدگی به پرونده قتل نگهبان ادامه دارد.

اولین قتل سال 1400 در تهران چه بود؟

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، با کشف جسد زن جوان در حاشیه اتوبان آزادگان رسیدگی به اولین قتل سال 1400 در تهران کلید خورد.

صبح امروز جنازه نایلون پیچ و پتو پیچ شده زن جوانی حدودا سی ساله که احتمالا تبعه افغان است در اتوبان آزادگان،مسیر غرب بعد از پل رجایی کشف شد.

زن سی ساله در تهران چطور به قتل رسید؟

بررسی های اولیه حاکی از آن است که مقتول با وارد آمدن ضربه به سر جان خود را از دست داده و خونریزی ناحیه سر و بینی حکایت از این موضوع دارد.این در حالی است که هویت مقتول هنوز محرز نشده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل در تهران بازار قتل پل اخبار حوادث بازار تهران کفش تهران نگهبان کارگاه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم ایران قتل عکس بورس زنان بی خانمان بی خانمان ها آسیب های اجتماعی زن معتاد تصادف مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین قیمت سکه و طلا در بازار آزاد

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب،امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

امروز سه شنبه ۲۸ فررودین ماه ۱۴۰۳ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران با قیمت ۴۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۳ میلیون و ۸۱۸ هزار تومان معامله می‌شود.

 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت یورو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در بازار
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها اعمال قانون شده است
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • آخرین قیمت سکه و طلا در بازار آزاد
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت