Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در توئیتی به عواقب زیان بار اباحه گری و ولنگاری در فضای مجازی برای جامعه اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بهروز محبی نجم آبادی، نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس و سخنگوی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در توئیتی نوشت:

"عواقب زیانبار اباحه گری و ولنگاری در فضای مجازی بی در و پیکر که منجر به انحطاط اخلاقی و سوء استفاده های اقتصادی و ترویج فرهنگ ابتذال در جامعه گردیده است محصول سیاستمداران بی مسئولیتی است که تنها به حفظ میز غصب شده ی خود می اندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نئولیبرال ها خود، مشکل کشورند.
"افراطیون بی منطق دیروز که پونز در پیشانی زنان فرو می کردند و لگد به شکم زندانیان می زدند،امروز به تفریط ولنگاری و غرب پرستی مطلق رسیده اند.

اینان منحرفینی هستند که با دروغ پردازی و حیله گری در کلاس اول سیاست همچون اسلافشان مانع رشد و خدمت رسانی به مردمند."

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور با هدف صیانت از فرهنگ و خانواده ایرانی اسلامی و حفظ عفاف و حجاب در کشور آغاز شده است و یکی از سوژه های پر تکرار و پر واکنش کاربران در فضای مجازی هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • مبنای کار در مدیریت منابع آبی مشارکت تشکل‌های کشاورزی است
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی