Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - امکان دریافت 30 هزار بشکه نفت نمکی و شرایط بازگشت به تولید حداکثری با پایان کار تعمیرات اساسی مخزن ثقلی مارون 2 برای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری مهیا شد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، پژمان قضائی‌پور، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری گفت: مخزن ائتلاف‌کننده ثقلی نمکزدایی مارون 2 نقش بسیار مهمی در فرآورش نفت نمکی میدان‌های مارون2 و آغاجاری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مخزن با گنجایش 27 هزار مترمکعب، بزرگترین مخزن در حوزه عملیاتی شرکت آغاجاری است که پس از 10 سال برای تعمیر اساسی از سرویس خارج شد و مصادف با روز ملی شدن صنعت نفت با همت و تلاش مشترک مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین‌آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب (اداره تعمیرات اساسی آغاجاری) و مجموعه‌های عملیاتی و فنی مهندسی شرکت آغاجاری، تعمیرات اساسی آن پایان یافت.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری یادآور شد: با عملیاتی شدن این مخزن ثقلی، روزانه 30 هزار بشکه نفت نمکی به تولید افزوده می‌شود.
قضائی‌پور ضمن اشاره به انجام تعمیرات اساسی کم سابقه و گسترده گفت: شرکت آغاجاری در سالی که سپری شد، با بهره‌گیری از فرصت کاهش تکلیفی، اقدام‌های گسترده و مهمی را برای ایمن‌سازی تأسیسات و خطوط لوله به سرانجام رسانده است و اکنون آمادگی کامل را برای تولید حداکثری ایمن و پایدار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نفت و گاز آغاجاری تعمیرات اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز منطقه‌ای در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به علت تعمیرات خطوطی از شبکه گاز و در راستای پایداری شبکه توزیع، جریان گاز بلوار خرمشهر، از ایستگاه انزلی تا کوی طالقانی امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ قطع خواهد شد.
براساس این اطلاعیه قطعی گاز این منطقه رشت از ساعت ۱۴ تا ۱۹ خواهد بود.
شرکت گاز گیلان از مشترکان این مناطق خواست تا در زمان قطعی گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند.
این شرکت اعلام کرد پس از اتمام تعمیرات جریان گاز توسط مأموران و امدادگران اداره گاز وصل می‌شود.

دیگر خبرها

  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • اعلام آمادگی بانک مرکزی برای ارائه ریز اطلاعات به مجلس
  • اجرای ۸۰ پروژه فنی و خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار
  • احداث بیش از ۵۲ هزار مترمکعب مخزن آب در شهر کرمانشاه
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری
  • آمادگی شرکت تعاونی برفره برای ساخت واگن های باری با استاندارد اروپا
  • بازگشت واحد‌های بخار نیروگاه طرشت به مدار تولید