Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@09:55:50 GMT

جزییات بازداشت علی صبوری پس از جنجال در بیمارستان

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۴۰۲۲

جزییات بازداشت علی صبوری پس از جنجال در بیمارستان

علی صبوری؛ کمدین معروف با شکایت کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی بازداشت و با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.

به گزارش تسنیم، شامگاه 30 اسفند، علی صبوری؛ کمدین معروف، همراه با یکی از دوستانش به علت تپش و درد قلب به بیمارستان شهید رجایی مراجعه کرد.

در بیمارستان، پزشک پس از معاینه اولیه وی اعلام کرد مشکل خاصی وجود ندارد اما علی صبوری اصرار داشت که معاینات دقیق‌تری روی وی صورت گیرد، در ادامه بین وی و کادر درمان درگیری پیش آمد و علی صبوری در بیمارستان اقدام به داد و فریاد کرد که در این حین مامور انتظامی مستقر در بیمارستان وی را به آرامش دعوت کرد اما علی صبوری با مامور انتظامی نیز وارد درگیری لفظی شد و حتی "آنژیوکت" را از دستان خود جدا کرد و به داد فریاد خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه درحالیکه داد و فریادهای علی صبوری ادامه‌ داشت، با حضور ماموران کلانتری 145 ونک، وی به مقر کلانتری انتقال یافت، سپس کادر درمان و مسئولان بیمارستان شهید رجایی از علی صبوری شکایت کردند که وی سرانجام با صدور قرار قانونی توسط مقام قضائی آزاد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی صبوری بیمارستان علی صبوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۴۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

173 روز از جنگ گذشت؛ شمار شهدای نوار غزه به 32 هزار و 490 هزار شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای تجاور رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر سال 2023 تا کنون به 32 هزار و 490 شهید رسید.

این وزارت خانه همچنین تأکید کرد که شمار زخمی ها در همین مدت در نوار غزه به 74هزار و 889 نفر رسیده است.

ارتش رژیم اشغالگر طی 24 ساعت گذشته در حملات خود به این منطقه محاصره شده 76 شهروند فلسطینی دیگر را به شهادت رساند و 102 نفر را نیز زخمی کرد.

در همین حال،تجاوزات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه در صد و هفتاد و سومین روز خود همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از سی و دو هزار و چهارصد شهید و حدود هفتاد و پنج هزار زخمی برجای گذاشته است.

نظامیان رژیم صهیونیستی روزانه بیمارستان‌ها را در باریکه غزه هدف قرار می‌دهند و بیماران و مجروحان را با کوچ اجباری، آواره می‌سازند.

بیمارستان الشفا و اطراف آن در غرب شهر غزه و مجتمع پزشکی ناصر و بیمارستان الامل در جنوب غزه به یک منطقه جنگی واقعی تبدیل شده اند.

جنگ نسل‌کشی در باریکه غزه برای صد و هفتاد و سومین روز ادامه دارد و تاکنون باعث به شهادت رسیدن ده‌ها هزار شهروند غیرنظامی فلسطینی شده که اکثریت آنها کودک و زن هستند.

در همین حال، برخی منابع نیز گفتند که نیروهای اسرائیلی ساختمان‌های اطراف بیمارستان شفا در شمال نوار غزه را که به مدت 10 روز در محاصره بودند، هدف قرار دادند و تعدادی از مجروحان و کارکنان بهداشتی را در بیمارستان ربودند.

بر اساس اعلام شاهدان عینی، حملات ارتش رژیم  اسرائیل به محدوده اطراف بیمارستان شفا ادامه دارد.

در حالی که سربازان اسرائیلی دهها نفر را در داخل و اطراف بیمارستان ربودند، صدها نفر را مجبور کردند به جنوب نوار غزه یا شرق شهر غزه مهاجرت کنند.

10 خانه و ساختمان در اطراف بیمارستان شفا به آتش کشیده شد، 3 ساختمان شامل 100 واحد آپارتمان توسط هواپیماهای جنگی بمباران شدند.

نیروهای رژیم اشغالگر همچنین حدود 160 بیمار و مجروح و 25 کارمند بخش مراقبت‌های بهداشتی را در داخل بیمارستان ربودند.

 

 

دیگر خبرها

  • جنجال سم بنکمن-فرید؛ «سلطان رمزارز» که بود و چرا بازداشت شد؟
  • درمان بیش از ۵ هزار بیمار در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • 173 روز از جنگ گذشت؛ شمار شهدای نوار غزه به 32 هزار و 490 هزار شهید رسید
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • ◄ ارتقا عملیاتی بنادر کشور و افزایش توان فنی- تعمیراتی نیروهای بومی در بزرگترین بندر تجاری ایران
  • لزوم رعایت تعرفه‌های پزشکی کردستان در انجام اعمال جراحی
  • هشدار بازرسی به زیرمیزی گرفتن پزشکان در کردستان
  • اجتماع حمایت مردمی از غزه و فلسطین در مرکز گلستان