Web Analytics Made Easy - Statcounter

با به پایان رسیدن سال 1399 به معرفی ترین های سال گذشته فوتبال ایران می پردازیم و روزانه یکی از شخصیت های فوتبال ایران را که برای هر عنوانی انتخاب شده اند را معرفی می کنیم. عنوان های در نظر گرفته شده عبارتند از ستاره سال، چهره سال، بهترین بازیکن خارجی سال، بهترین مربی سال، پدیده سال، تیم سال، داور سال، مدیر سال، برنده سال، بازنده سال، ناکام سال، خبرساز سال و قربانی سال هستند

در چهارمین روز از انتخاب ترین های سال 99 به معرفی سرمربی سال می پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، یحیی گل محمدی به عنوان بهترین سرمربی سال از نگاه طرفداری معرفی می شود. یحیی گل محمدی سال گذشته هم پرسپولیس را به چهارمین قهرمانی متوالی لیگ رساند و هم این تیم را برای دومین بار در چندین سال اخیر راراهی فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا رساند آن هم در حالی که بازیکنانی همچون مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده و علی علیپور از تیم جدا شده بودند.

تیم یحیی شاید اگر در فینال کمی خوش شانس تر بود بر بام آسیا می ایستاد.

با این شرایط تیم گل محمدی در لیگ بیستم باز هم برای قهرمانی وارد مسابقات شد و سال 99 را در حالی در رتبه دوم به پایان رساند که تنها به دلیل گل زده کمتر صدر جدول را با 37 امتیاز از دست داد.

پرسپولیس حالا با یحیی گل محمدی برای پنجمین قهرمانی متوالی اش در لیگ برتر می جنگد.

 

بیشتر بخوانید:

بهترین خارجی سال: شیخ دیاباته، آقای گل لیگ نوزدهم

چهره سال گذشته فوتبال ایران: جلال حسینی ستاره پر فروغ پرسپولیس

این شما و این ستاره سال؛ مهدی طارمی

اخبار داغ 

ابراهیم شکوری در گفتگو با طرفداری: چرا بهانه به آسیا می دهیم؟ مسائلی مثل حق پخش را حل نکنیم، اوضاع بدتر می شود! برترین های قرن با وحید فاضلی: دایی، کریمی و حجازی، انتخاب های من برای برترین های قرن هستند ریحانه پارسا در کلیپ بعدی ساسی مانکن / ریحانه پارسا جایگزین الکسیس + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت دور و نزدیک فوتبال؛ آیا پله در مورد هزارمین گلش دروغ گفته است؟ (دوبله اختصاصی) کریستیانو رونالدو برای ترک یوونتوس، منتظر تماس رئال مادرید است / ادعای مارکا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۴۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه؛ خبری از سعید معروف نشد

تیم والیبال شهداب یزد که به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال رسید، به صورت رسمی سرمربی خود را معرفی کرد و بر این اساس رحمان محمدی‌راد هدایت این تیم را در فصل آینده برعهده خواهد داشت.

رسانه رسمی این باشگاه نوشته است: "پس از جلسات متعدد هیات رئیسه و بررسی‌های انجام شده، رحمان محمدی‌راد یکی از منظم‌ترین و فنی‌ترین مربیان ایران و آسیا که در سال ۱۳۹۷ همراه با تیم شهرداری ورامین به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۹ دست یافت به صورت رسمی و با عقد قرارداد یک ساله به عنوان سرمربی رسمی شهداب یزد انتخاب شد.

اعضای کادر فنی و دستیاران محمدی راد پس از مذاکرات انجام شده طی چند روز آینده از طریق رسانه رسمی باشگاه معرفی خواهند شد. "

در حالی محمدی‌راد به عنوان سرمربی شهداب انتخاب شد که پیش از این امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب اعلام کرده بود مهدی مهدوی و سعید معروف از گزینه‌های هدایت شهداب هستند.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم والیبال شهداب یزد معرفی شد
  • سرمربی تیم والیبال شهداب معرفی شد
  • نه؛ خبری از سعید معروف نشد
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ یحیی گل محمدی!
  • خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی
  • قهرمان لیگ برتر، اسکلت تیم ملی را در آسیا شکل می‌دهد
  • سرمربی قهرمان جهان در لیگ برتر والیبال تیم گرفت
  • اوسمار از یحیی جلو زد/ در پرسپولیس کسی دلتنگ گل‌محمدی نیست!
  • قهرمان سابق کاراته قم سرمربی تیم ملی امید شد