Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

اجرای شاد جناب‌خان به یاد انصاریان و میناوند / تصویری بامزه از سه قلو‌های رحمتِ «پایتخت»

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

سعید آقاخانی، کارگردان و بازیگر شناخته شده تلویزیون که هم اکنون در سریال پرطرفدار «نون خ» ایفای نقش می‌کند به تازگی تصویری از خود در این سریال را با کاربران فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

"نورالدین خانزاده...عکس از میثم محمدی"

"

 

ایمان قیاسی، که با اجرای برنامه «عصر جدید» در کنار احسان علیخانی بیش از پیش شناخته شد، در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش پستی را در صفحه خود منتشر کرده و ضمن آرزوهای خوب برای مردم در سال جدید نوشت:

"امسال دلم روشن است که اتفاقات خوبی خواهد افتاد برای همه مردم ایران ، امیدوارم کنار هم تمرین کنیم بخشندگی و مهربانی و گذشت و صبوری و تلاش را که کلید خوشبختی است...دلتون شاد باشه و کلی مراقب خودتون باشید
برای همه مهر و محبتتون به عصرجدید ممنونم و امیدوارم بتونیم باز کنارتون باشیم"

 

کاوه خداشناس، بازیگر جوان سینما و تلویزیون، تصویری از خود در پشت صحنه برنامه «اتم» را در صفحه‌اش منتشر کرد.

" مبارکه
پشت صحنه برنامه اتم .
به زودی
عکاس : سید امیر اسدی"

 

گرشا رضایی، خواننده معروف موسیقی سبک پاپ با اشتراک گذاشتن پستی در صفحه خود خبر فوت مادرش را داد. کاربران و چهره‌های شناخته شده بسیاری با انتشار پیام‌هایی در ذیل این پست، فوت مادر او را تسلیت گفته و برایش آرزوی صبر و آرامش کردند.

 

شیوا خسرومهر، بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال «بچه مهندس» نیز ایفای نقش کرده است، تصویری از حضور خود و سایر هنرمندان سر صحنه فیلمبرداری این سریال را منتشر کرد.

"همین الان شبکاری
سریال تلویزیونی بچه مهندس ۴
چهارشنبه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۰
پشت صحنه
تهیه کننده : سعید سعدی
نویسنده : حسن وارسته
کارگردان : احمد کاوری
پخش : از اول ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰
از شبکه ی دوم سیما
عکس ، سلفی"

 

داریوش فرضیایی، مجری برنامه‌های کودک و نوجوان با اشتراک گذاشتن استوری زیر در صفحه شخصی‌اش، درگذشت مادر گرشا رضایی را صمیمیانه تسلیت گفت.

 

امیرمحمد زند، هنرپیشه سینما و تلویزیون که به نظر می‌رسد به شهر مشهد سفر کرده است، تصویری از گنبد و بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را در استوری خود به اشتراک گذاشت که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته مجازی هنرمندان بازیگر سینما و تلویزیون خواننده ایرانی خواننده معروف مجری تلویزیون سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۴۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم

حسین نورشرق خواننده موسیقی ایرانی ادعا می‌کند که برای ملاقات با طرفدارانش در تالار وحدت، دو دور، دور دنیا چرخیده است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نخستین اجرای سال 1403 در تالار وحدت به کنسرت گروه «راستان» اختصاص داشت که چهارشنبه 29 فروردین 1403 از ساعت 21 و 30 دقیقه روی صحنه رفت.

این کنسرت به اجرای قطعاتی از آلبوم «آویشن و اندوه» به آهنگسازی سیاوش ولی‌پور اختصاص داشت. در این اجرا همچنین آثاری ازهمایون خرم و علیرضا دریایی هم اجرا شد. آلبوم «آویشن و اندوه» با صدای حسین نورشرق در سال 1402 منتشر شده است.

رکورد تاریخی علیرضا قربانی برای موسیقی ایرانی

حسین نورشرق: دو دور دور دنیا چرخیدم

حسین نورشرق در ابتدای این کنسرت خطاب به مخاطبان حاضر در تالار وحدت گفت: برای اینکه امشب مهمان قلب‌های شما باشم، دو دور دور کره زمین چرخیده‌ام و از ژاپن تا کلمبیا کنسرت برگزار کرده‌ام. برای این کار اگر لازم بود دو بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم.

«پایان ماجرا» با شعری از سایه، «آویشن و اندوه» با شعری از پانته آ صفایی و «فراموش شده» با غزلی از سایه؛ آثاری بودند که با آهنگسازی سیاوش ولی‌پور اجرا شدند.
«عاشق مشو» با شعر رضا ثابتی و موسیقی محمود ذوالفنون و تنظیم علیرضا دریایی یکی دیگر از آثار اجرا شده در این کنسرت بود. همچنین اجرای قطعه «همنفسان» با شعری از ملک الشعرا بهار، از نکات جالب این کنسرت به شمار رفت.

بخشی کنسرت گروه «راستان» به موسیقی بختیاری اختصاص داشت.

مسعود بختیاری تصنیف سازی در حد عارف و شیدا بود

حسین نورشرق درباره اجرای موسیقی بختیاری گفت: همه کودکی و نوجوانی من در منطقه‌ای نزدیک بختیاری گذشت. همیشه تحت تاثیر این فرهنگ و این موسیقی بوده‌ام. دوست دارم امشب یادی کنم از بهمن علاءالدین که حق زیادی به گردن موسیقی ما دارد. همچنین مسعود بختیاری تصنیف سازی در حد عارف و شیدا بود که موسیقی و کلامش روان و جاری است.
متاسفانه امروزه شاهدیم که این فرهنگ‌ها منزوی شده و جهان به سمت دیگری می‌رود. با سیاست‌گذاری‌های کلان فرهنگی می‌توان دریچه‌های تازه‌ای به روی این موسیقی‌ها باز کرد.

گروه راستان در سال 1398 به سرپرستی آزاده امیری تشکیل شد و در طول این سالها به اجراهای مختلفی در تهران و شهرستان و همچنین تولید و ضبط آثار بسیار پرداخته است، آزاده امیری، سیاوش ولی پور، علیرضا دریایی، دانیال جورابچی، آرمین قضاتی، کاوه تسعیری، ارسلان علیزاده، علی اصغر شمس آبادی، گوهرناز مسائلی، صبا رمضان، باران زرگریان، ثمانه احمدی و بهنام اخگر نوازندگان گروه راستان را تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • عکس| تصویر جدید عموپورنگ در آغوش امیرمحمد/تعجب کاربران از تغییرات داریوش فرضیایی
  • شترسواری گلاره عباسی در جنوب ایران | عکس
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲ | پیمان معادی بازیگر کشورهای دیگر هم هست و...
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم
  • ۳ خانم بازیگر که مرزهای جذابیت و خوش استایلی را به جا کردند