Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در حاشیه نشست با مسئولان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: حدود دو سوم این نیروها وارد دانشگاه فرهنگیان شده‌اند و مابقی نیز در ماه های نخست سال ۱۴۰۰ تعیین تکلیف می شوند.

وی ادامه داد: همه آنان در دوره یک ساله دانشگاه فرهنگیان شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی میرزایی در خصوص نیروهای نهضت سوادآموزی که فعالیت بعد از سال ۱۳۹۲ دارند نیز گفت: در حال حاضر استخدام در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و آزمون های ماده ۲۸ انجام می شود و قانونی برای استخدام این نیروها به تصویب نرسیده است.

برچسب‌ها آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی‌ میرزایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی اخبار کنکور آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال گذشته در مجموع سه هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر ساماندهی شد که از این شمار یک‌هزار و ۷۰۵ انشعاب تبدیل به مجاز و ۲ هزار و ۲۳۲ انشعاب نیز قطع شدند.

وی بیان کرد: در استان بوشهر اکنون ۷۰۲ انشعاب غیرمجاز نیز در مرحله قضائی قرار داشته که بزودی تعیین تکلیف خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: شهرستان‌های عسلویه، دشتستان، بوشهر، گناوه و کنگان به ترتیب بیشترین انشعاب آب غیرمجاز آب را دارند.

عالی با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز یک نوع پایمال حق و حقوق مشترکان قانونمند است، گفت: بر همین اساس برخورد با این اقدام غیرقانونی با جدیت دنبال می‌شود.

کمبود منابع آبی به دلیل خشکسالی

وی تصریح کرد: بر اساس برآوردها حجم آب مصرفی شناسایی شده از این انشعابات غیرمجاز چند هزار مترمکعب بوده و ساماندهی این تعداد انشعاب به مثابه احداث یک سایت آب شیرین کن به ظرفیت حداقل ۱۰ هزار متر مکعب و با صرف سرمایه حداقل ۳۰۰ میلیارد تومانی است و از طرف دیگر تهدیدی آشکار برای تأمین آب مشترکان قانون‌مدار هم استانی است.

عالی افزود: کمبود منابع آبی به دلیل خشکسالی‌های متعدد برخورد با انشعابات غیرمجاز را تبدیل به یک اولویت اجتناب ناپذیر کرده است.

وی یادآور شد: در استان بوشهر بیشترین شمار انشعابات غیرمجاز مربوط به اقامتگاه‌های غیردائم و بویژه در حاشیه شهرها و روستاها است.

کد خبر 6086381

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود
  • معرفی استاندار جدید مازندران
  • تعیین تکلیف «معلم بلاگرها» برای حفظ حریم خصوصی
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان