Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: استان کردستان در مقابله با مواد مخدر و قاچاق کالا رتبه نخست کشور را دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، سردار محمد قنبری ظهر امروز در دیدار با نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک سال نو به بیان خاطراتی از دوران 9ساله خدمت خود در استان پرداخت اظهار داشت: امنیت استان کردستان همچون نگینی در کشور می‌درخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه مدافعان و متولیان امنیت، زحمات زیادی برای تأمین امنیت مردم کشور و استان می‌کشند؛ گفت: هیچ جامعه‌ای، جز ایران اسلامی در امنیت کامل نیست و باید این نعمت الهی را قدر دانسته و برای جوانان نسل امروزی بازگو شود.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه «سردار علی آزادی» از مجاهدان، ذخیره‌ها و نعمت‌های نیروی انتظامی هستند، افزود: این فرمانده مردمی انسانی با رحم، با عطوفت‌ و دارای اخلاق کریمه‌ای بوده که در قلوب همه پرسنل جای داشته و همه همکاران مجموعه انتظامی کشور و استان، پشتیبان و حامی وی هستند.

وی با اعلام اینکه هیچ مشکلی در استان کردستان نداریم، تصریح کرد: متأسفانه معاندان نظام همواره دنبال ایجاد شبهه و ناامن جلوه‌دادن این خطه از سرزمین ایران اسلامی هستند، در حالی‌که مجاهدان خاموش با همکاری خود مردم دست به دست هم داده و برای مردم ایثارگری و جان می‌دهند.

"کردستان" در رده پایین وقوع سرقت کشور قرار داردبرنامه‌های انتظامی کردستان در راستای تحقق شعار سال رهبری تدوین شده است

سردار قنبری با بیان اینکه وحدت مسلمانان، علما و روحانیون شیعه و سنی در استان کردستان مثال‌زدنی و زبانزد خاص و عام است، اظهار کرد: امنیت کنونی همانند جنگ مستقیم و ضربه وارد کردن بر پیکره دشمن است، چراکه آنان چشم دیدن امنیت کنونی کردستان را ندارند.

وی با اشاره به اینکه "کردستان" در مقابله با مواد مخدر و قاچاق رتبه نخست کشور را دارد، ادامه داد: میانگین سرقت‌های کشف شده در کشور 71درصد بوده که این میزان در استان کردستان 78درصد است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره اینکه در سال گذشته علی‌رغم همه هجمه‌های دشمنان، هیچ‌گونه سرقت مسلحانه‌ای و جرائم خشن در استان کردستان صورت نگرفته است، عنوان کرد: براساس بررسی‌ و ارزیابی‌های صورت گرفته چند روز اخیر در مجموعه انتظامی "اقتدار و توانمندی پلیس، آسایش و آرامش کنونی" در کردستان زبانزد است.

سردار قنبری «ماموستا رستمی» نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری را طلایه‌دار و پرچم‌دار وحدت در کشور و استان کردستان خواند و ابراز داشت: از طرف سردار اشتری و خودم از زحمات شبانه‌روزی این عالم برجسته اهل‌سنت صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و امیدواریم بتوانیم همواره خدمتگزار و مدافع امنیت مردم بمانیم.

انتهای پیام/481/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس پلیس آگاهی ناجا استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "نجم الدین سهرابی" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر جابجایی مواد مخدر صنعتی متامفتامین (شیشه) از حوزه شهرستان به کشورعراق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

 ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فردی که قصد خروج از کشور به مقصد کشور عراق را داشته مظنون، در بازرسی بعمل آمده از چمدان همراه ۲ کیلو و ۱۸۰ گرم شیشه که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خرمشهر افزود: در این زمینه یک متهم که در صدد انتقال مواد مذکور ازمرزبین المللی شلمچه به کشورعراق را داشت دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • تقویت واحدهای گشت پلیس آگاهی جهت امنیت شهروندان در نوروز
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • کشف حدود ۷۰۰ کیلوگرم خشکبار قاچاق در قم
  • کشف البسه قاچاق در کامیاران