Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش جام جم آنلاین مرکزی، همزمان با دومین سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب و به منظور تحقق بخشیدن عینی به منویات مقام معظم رهبری، مجمع مشورتی نظام مسائل کشور ذیل معاونت نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی تشکیل گردیده است.

هدف از تشکیل این مجمع مشورتی تعامل سازنده و موثر با بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از طریق ساماندهی نخبگان، اندیشمندان و فعالان جوان این بخش ها می باشد در این مجمع قصد بر آن است که مشکلات و مسائل و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف استان ها و شهرستان ها شناسایی و احصاء گردد

قطعاً بررسی وضعیت موجود و شناسایی ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه لازمه هرگونه برنامه ریزی برای هر فعالیت می باشد از سوی دیگر بر اساس منویات مقام معظم رهبری بر استفاده از جوانان و تکیه بر توانمندی های داخلی برای پیشرفت ایران اسلامی و مقابله با همه تهدیدات دشمن و رفع مشکلات فعلی کشور مجمع تشکیل شده است.

در گام نخست قرار است دبیران شهرستان های استان و دبیران کارگروه های دهگانه استان تعیین شوند امیدواریم با تعامل سازنده و همکاری موثر با همه سازمان ها و دستگاه های متولی و حمایت مدیران ارشد استان در بخش های مختلف بتوانیم گامی در راستای عینیت بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب و رفع مسائل و مشکلات استان با تکیه بر جوانان انقلابی و متخصص برداشته شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مجلس مشورت مسائل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور سران سه قوه، اکثریت اعضا، رئیس کمیسیون‌های  مرتبط مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی تشکیل شد، به بررسی بند «ب» ماده ۳ لایحه برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت، اختلافی میان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان پرداخت.

در بند «ب» ماده ۳ قانون برنامه هفتم به دولت اجازه داده شده بود تا به منظور تسویه بدهی‌های خود و شرکت ملی نفت به صندوق توسعه ملی، نسبت به عقد قرارداد با این صندوق در زمینه اکتشاف، توسعه، استخراج، تولید، فروش و صادرات نفت و گاز با اولویت میدان‌های جدید یا مشترک اقدام کند.

برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام علاوه بر این که این مصوبه را خلاف بخش‌هایی از اساسنامه صندوق توسعه ملی دانستند بر وجود پاره‌ای اشکالات دیگر مثل فقدان ظرفیت‌های تخصصی و نیروی کارشناسی لازم در صندوق توسعه ملی تاکید کردند و آن را به مصلحت ندانستند. در نهایت در زمینه مصلحت موردنظر مجلس با اصلاحات انجام شده کمیسیون اقتصادی رای‌گیری شد که رای لازم را به دست نیاورد.

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در ستاد راهیان نور
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • بررسی مسائل و مشکلات مرکز علم و فناوری خوی
  • «دستیار مردمی سازی» رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد
  • انتصاب دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان ریاست‌جمهوری
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • تشکیل مجلس مشورتی بانوان، فرصتی برای مشارکت گسترده‌تر زنان در جامعه
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»