Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:40:00 GMT

آغاز تمرینات تیم‌های خوزستانی در ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۹۵۲۳۲

سه تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر تمرینات خود را برای ادامه مسابقات پیش رو آغاز کردند.

به گزارش ورزش سه، تمرینات تیم‌های لیگ برتری آغاز شده تا برای ادامه مسابقات پیش رو در لیگ برتر، جام حذفی و آسیایی آماده شوند.

 

فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان تمرینات خود را از امروز در اهواز آغاز کرده‌اند و همچنین تیم صنعت نفت آبادان نیز از روز گذشته تمرینات خود در ورزشگاه تختی آبادان شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


فولاد خوزستان در نخستین بازی خود در سال جدید باید برابر آلومینیوم اراک قرار بگیرد و پس از آن برای دیدار پلی آف با العین به عربستان سفر می‌کند.

 

نفت مسجدسلیمان در خانه برابر نساجی مازندران قرار خواهد گرفت و صنعت نفت آبادان نیز در اصفهان میهمان تیم ذوب‌آهن خواهند بود.

 

صنعت نفت آبادان نفت مسجد سلیمان فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان نفت مسجد سلیمان فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ

به گزارش "ورزش‌سه"، طی روزهای اخیر و پس از اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول ابهامات زیادی درباره محل میزبانی استقلال ملاثانی آبی پوش از سپاهان وجود داشت که امروز جلسه‌ای در استان خوزستان با حضور مسئولان باشگاه‌های ورزشی و مسئولان سیاسی برگزار شد و در پایان به این جمع بندی رسیدکه ورزشگاه فولاد آره‌نا میزبان مصاف استقلال ملاثانی و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بشود.

با این حال هنوز نامه رسمی از سوی خوزستانی‌ها به سازمان لیگ ارسال نشده و به همین دلیل هنوز به صورت رسمی نمی توان گفت که فولاد آره‌نا میزبان مصاف سپاهان و استقلال خواهد بود.

به همین دلیل باشگاه سپاهان در انتظار ارسال رسمی نامه از سوی مسئولان استان خوزستان و دریافت ابلاغ از سوی فدراسیون است تا ابهامات انها درباره محل برگزاری مسابقه از بین برود.

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • فولاد خوزستان چرا هدف تحریم‌ها قرار گرفت؟
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • اعزام ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی